Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Co oznacza informacja kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

Contents

FCRA zgodno艣ci i Fair Credit Reporting Act Wymagania

Co jest ustawa Fair Credit Reporting (FCRA)?

Federalny Fair Credit Reporting Act (FCRA) zosta艂a uchwalona 25 kwietnia 1971. FCRA stworzy艂 pierwszy federalne regulacje przemys艂u sprawozdawczym konsument贸w powo艂uj膮c si臋 na potrzeb臋 zapewnienia, 偶e 鈥嬧媖onsument

Oddzia艂y raportowania wykonywa膰 swoje obowi膮zki z powa偶nymi rzetelno艣ci, bezstronno艣ci i poszanowania

prawo konsumenta do prywatno艣ci.

Jest weryfikowana najemcy Consumer Agency Reporting?

Tak. Zweryfikowane Lokator, oddzia艂 PreHire Screening Services, jest Agencja Reporting Konsument贸w (CRA). Zweryfikowane Lokator dostarcza raporty konsumenckie swoich klient贸w do cel贸w przesiewowych najemca. Kiedy firma zamawia raport konsument贸w ze zweryfikowanych najemcy, to automatycznie z zastrze偶eniem pewnych przepis贸w FCRA.

Co to jest raport Consumer?

Raport konsument jest okre艣lona na podstawie ustawy jako pisemnej, ustnej lub innej komunikacji jakichkolwiek informacji przez agencj臋 sprawozdawczym konsument opieraj膮cy si臋 na zdolno艣ci kredytowej konsumenta, zdolno艣ci kredytowej, zdolno艣ci kredytowej, charakteru, og贸lnej reputacji, cech osobowych lub trybu? Ycia wykorzystywane w ca艂o艣ci lub w cz臋艣ci jako czynnik w ustalaniu kwalifikowalno艣ci konsumenta kredytu, zatrudnienie, ubezpieczenia lub innych 艣wiadcze艅.

Co to jest Investigative Report Konsument贸w?

Niekt贸re przepisy FCRA r贸wnie偶 zajmowa膰 specjalnie ze swoimi obowi膮zkami, je艣li zam贸wienie kategori臋 raport贸w zwanych 艣ledcze Consumer Reports. 艢ledczy raport konsument jest rodzajem raportu zawieraj膮cego informacje dotycz膮ce charakteru konsumenta, og贸ln膮 reputacj臋, cechy osobiste lub tryb 偶ycia 偶e wywodzi si臋 poprzez osobiste rozmowy z przyjaci贸艂mi lub partnerami konsumenta. Na przyk艂ad, je艣li zam贸wienie czek odniesienia, w贸wczas raport b臋dzie zakwalifikowa膰 jako Investigative raporcie Konsument贸w.

Ograniczenia Tre艣膰 raportu

FCRA zapewnia, 偶e 鈥嬧媟aporty konsumenckie i 艣ledczych raporty konsumenckie mog膮

Nie zawieraj膮 szkodliwego informacji wi臋cej ni偶 siedem lat, z wyj膮tkiem:

  • Zam贸wienia ulgi (bankructwa) mog膮 by膰 zg艂aszane przez dziesi臋膰 lat.
  • Przekonania mog膮 by膰 zg艂aszane bez ogranicze艅 z wyj膮tkiem nast臋puj膮cych stanach, gdzie ograniczenie czasu jest jeszcze siedem lat: CA, KS, MO, MA, MT, NV, NH, Nowy Meksyk, Nowy Jork i Waszyngton.
  • Nie istniej膮 偶adne ograniczenia dotycz膮ce raportowania niekorzystny informacji, je艣li zadanie p艂ac膮c co najmniej 75.000 $ rocznie to zaanga偶owa膰.

Je艣li zam贸wisz Consumer Reports lub 艣ledczych raporty konsumenckie w celach przesiewowych pre-zatrudnienie, trzeba po艣wiadczy膰 nast臋puj膮cych do PreHire:

  • Celem wnioskowania o raport i wykorzystywa膰 informacje wy艂膮cznie do tego celu.
  • Kt贸re b臋d膮 spe艂nia膰 wymogi ujawniania FCRA (w tym postanowie艅 niekorzystnych dzia艂a艅).
  • 呕e informacje nie b臋d膮 wykorzystywane do 艂amania wszelkich federalnych lub stanowych r贸wnych praw lub przepis贸w zatrudnienia.
  • 呕e raporty konsumenckie lub 艣ledczymi Consumer Reports nie b臋d膮 zamawiane do cel贸w zatrudnienia oraz cel贸w promocyjnych zatrzymania lub bez zgody konsumenta.

Je艣li zam贸wi膰 raport konsumenta do cel贸w przesiewowych pre-zatrudnienia, konieczne jest uprzednie zg艂oszenie. Za ka偶dym razem, konsument lub raport 艣ledczy raport konsument zam贸wi艂 dla cel贸w zatrudnienia, nale偶y powiadomi膰 konsumenta, 偶e 鈥嬧媡aki raport mo偶e by膰 wykonany i b臋dzie zawiera膰 informacje co do jego / jej charakteru, og贸ln膮 reputacj臋, cechy osobiste i tryb 偶ycia.

Zawiadomienie raport konsument musi:

  • B膮d藕 w formie pisemnej, poczt膮 lub w inny spos贸b dostarczone do konsumenta (np zawiadomienie mo偶e by膰 dostarczony za po艣rednictwem formularza zg艂oszeniowego; tylko dla cel贸w zatrudnienia, nie mo偶e zawiera膰 zawiadomienie za po艣rednictwem formularza zg艂oszeniowego, poniewa偶 wymagana jest dokumentem samodzielnym).
  • Wydane przed wniosku o raporcie konsument贸w.
  • Zanim wniosek raportu konsument贸w dostarczy膰 pisemne upowa偶nienie.

艢ledczy Og艂oszenie raportu konsument musi:

  • B膮d藕 w formie pisemnej, poczt膮 lub w inny spos贸b dostarczone do konsumenta (np zawiadomienie mo偶e by膰 dostarczony za po艣rednictwem formularza zg艂oszeniowego;
  • By膰 wystawione nie p贸藕niej ni偶 trzy dni po raporcie zwr贸cono.
  • Zawiera膰 stwierdzenie, 偶e na pisemny wniosek, dodatkowe ujawnienie zostanie wykonany w sprawie kompletnego charakteru i zakresu badania (informacje musz膮 by膰 dostarczone w ci膮gu pi臋ciu dni od otrzymania takiego 偶膮dania od konsumenta).
  • Przedstawi膰 pisemne podsumowanie praw konsumenta jako przepisan膮 przez Federaln膮 Komisj臋 Handlu.

Kiedy odm贸wi膰 zatrudnienia, w cz臋艣ci lub w ca艂o艣ci, z powodu informacji zawartych w raporcie konsument贸w lub 艣ledczego raportu konsument贸w otrzymanych od agencji sprawozdawczym konsument musi powiadomi膰 konsumenta o tym fakcie i zapewni膰 mu / jej, co nast臋puje:

  • Kopia sprawozdania
  • Opis w formie pisemnej o prawach konsumenta, aby otrzyma膰 darmowy raport w ci膮gu 60 dni zakwestionowa膰 wszelkie nie艣cis艂o艣ci z agencj膮 sprawozdawczym konsument贸w.
  • Raportowanie agencj臋 nazwa, adres i numer telefonu.
  • O艣wiadczenie twierdz膮c, 偶e agencja raportowania konsument nie podj臋ciu decyzji niekorzystny i nie mo偶e stanowi膰 przyczyn臋 negatywnej decyzji.
  • Powiadomienie konsumenta niekorzystnych dzia艂a艅, kt贸re mog膮 by膰 ustnie, na pi艣mie lub w postaci elektronicznej dostarczane.

Kilka stan贸w przyj膮艂 ustaw臋 podobn膮 do FCRA i tych przepis贸w obejmuj膮cych swoje obowi膮zki jako klient, s膮 bardzo podobne do tych zawartych w prawie federalnym. Jednak kilka stany maj膮 r贸偶ne przepisy pre- i post-powiadomie艅, kt贸re musz膮 by膰 u偶ywane z konsument贸w w tych stanach. Prosz臋 skontaktowa膰 si臋 z PreHire lub radc膮 prawnym dla ustaw pa艅stwowych, kt贸re mog膮 mie膰 wp艂yw na firm臋.

  • Niespe艂nienie wymaga艅 FCRA nak艂ada odpowiedzialno艣ci cywilnej, kt贸re obejmuje:
  • Osoba, kt贸ra 艣wiadomie otrzyma raport bez dopuszczalnym celu lub pod fa艂szywym pretekstem jest odpowiedzialny wobec konsumenta za rzeczywiste szkody o minimalnej kary 1000 $.
  • Ka偶dy podmiot, kt贸ry 艣wiadomie nie przestrzega przepis贸w FCRA odpowiada wobec

konsument za rzeczywiste szkody. Kara ma minimum 100 $, a maksymalnie 1000 $.

  • Zaniedbania niezgodno艣膰 z wymaganiami FCRA mo偶e skutkowa膰 odpowiedzialno艣ci膮 do konsumenta rzeczywistych szk贸d, koszt贸w i honorari贸w adwokackich.
  • op艂aty adwokackie s膮 dost臋pne dla partii panuj膮cej w obronie wniosk贸w wniesionych

    w z艂ej wierze lub w celach molestowania.


  • co ma informacji kwestionowanego przez konsumenta konto spe艂nia wymagania oznaczaj膮 FCRA

    Kwestionuje verbiage !? Jakby艣 nie mia艂 do艣膰 k艂opot贸w z uzyskaniem ocen臋 kredytow膮 w kolejno艣ci, upewniaj膮c si臋, 偶e mia艂 w d贸艂 p艂atno艣ci za艂atwione,.

    Jaki jest FCRA (Fair Credit Reporting Act)?

    Odpowiedzialno艣膰 dostarczyciel Z艂o偶enie sp贸r

    Kiedykolwiek z艂o偶y膰 za偶alenie, upewnij si臋, 偶e informacja jest skierowana do biura informacji kredytowej spe艂nia wymogi FCRA. BARDZO WA呕NE..

    Fair Credit Reporting Act || Spe艂nia FCRA? || Credit Repair

    Dlaczego nie mo偶na mie膰 verbiage sp贸r na raporcie kredytowym

    Jak i kiedy verbiage spory wp艂yw na zdolno艣膰 kredytow膮? Jak kto艣 mo偶e mie膰 wystarczaj膮co wysok膮 zdolno艣膰 kredytow膮, aby zakwalifikowa膰 si臋 do kredytu, ale wci膮偶 odmawia.

    Jak usun膮膰 konto w komentarzach spor贸w z raportu kredytowego

    MSI Credit Solutions zapewnia wgl膮d w odniesieniu do praw trzeba zakwestionowa膰 sw贸j kredyt i jak usun膮膰 spor贸w gdy proces naprawy kredytowej.

    Naprawi膰 sw贸j kredyt w ci膮gu 30 dni! (Brak kontraktu, d艂ug!)

    FIX W艁ASN膭 kredytowa, proces weryfikacji zad艂u偶enia, cz臋艣膰 sekcji 609 Ustawy o Fair Credit Reporting (ustawa federalna), kt贸ry nie obchodzi czy negatywne.

    Verified Konta Credit Repair || Fair Credit Reporting Act || Sekcja 609 || Nie p艂aci膰 Kolekcjonerzy

    https://609creditrepair.com/ Jakie Konta Verified robi膮c w艂asne kredytowej naprawy? Zweryfikowane przez biura kredytowe, co to znaczy? Co ja robi臋 .

    Jak mam sta艂e Credit Szybko: Usuni臋to kolekcje, Charge-off i powa偶nych rachunk贸w - 30 dni - sekret!

    呕adnych sztuczek. Nie BS. 呕adnych sztuczek. Uzyskaj tajemnic臋 tutaj: https://609creditrepair.com/ Fix Fast kredytowej. Naprawi膰 m贸j kredyt. Usu艅 kolekcje, op艂aty jednorazowe i niekorzystne.

    Jednak wk艂ad zagranicznego wyklucza zarobki 15 cze 2015 w najwa偶niejszych zmian, rz膮d planuje zr贸wna膰 bezpiecze艅stwa ekonomicznego dla organizacji pozarz膮dowych w ramach FCRA.

    Fair Credit Reporting Act (FCRA) - Twoje 5 Prawa Wa偶ne

    Ustawa Fair Credit Reporting lub (FCRA) daje 5 wa偶nych praw, aby uzyska膰 wi臋cej wizyta: http://www.yourbadcreditcard.net/fair-credit-reporting-act/ ogl膮da膰 wi臋cej o.

    Co zrobi膰, je艣li Twoja to偶samo艣膰 zosta艂a skradziona

    W tym filmie Gary Nitzkin Prokurator m贸wi, co nale偶y zrobi膰, gdy okazuje si臋, 偶e Twoja to偶samo艣膰 zosta艂a skradziona. Pierwsz膮 rzecz膮 jak膮 nale偶y zrobi膰, to umie艣ci膰.

    Znalezienie numer贸w kont Credit Repair

    FIX kredytu NOW (DIY): https://609creditrepair.com/ Gdzie mog臋 znale藕膰 moje numery kont dla moich diy naprawy kredytowej liter spor贸w? WYNAJEM USA naprawi膰.

    Jak usun膮膰 negatywne elementy off raportu kredytowego za ka偶dym razem

    Pierwszy List spor贸w [tutaj swoje imi臋] Nazwa: Adres Bureau Adres SSN DOB Drogi [Biuro Name] Zosta艂em powiadomiony o zmianie mojego raportu kredytowego z.

    Dlaczego Konta Poka偶 powrotem na swoim raporcie kredytowym?

    TRANSUNION naprawy kredytowych 30 WYNIKI dzie艅 !! 13 z 19 ujemnych wynik贸w USUNI臉TO

    Get kredytowej naprawy wykonywane we w艂a艣ciwy spos贸b emaila mna pytanie lub obawy [email # 160; protected] Wi臋cej film贸w wkr贸tce, aby pom贸c i.

    FCRA 623 Reporting Wymagania - czy oczekiwanego zobowi膮zania jako dostarczyciel danych?

    FEMA - Certyfikaty najnowsze aktualizacje

    na 07-12-13 o ok Vivek Mallya ..

    Jak za艂o偶y膰 firm臋 Credit Repair

    Podczas tego wydarzenia szkolenia dowiesz si臋 ka偶dy istotny szczeg贸艂, kt贸ry musisz wiedzie膰, aby rozpocz膮膰 dzia艂alno艣膰 naprawy kredytowej. B臋dziesz odkry膰 ... Co to jest Credit Repair i.

    Warto zdawa膰 sobie spraw臋 z kredytu Praw Reporting

    Transkrypcja negatywne informacje w raporcie kredytowym mo偶e zaszkodzi膰 i uderzenia swoje 偶ycie na wiele sposob贸w. Wierzyciele i komornicy nie zawsze fair play kiedy.


    T艂o forma autoryzacji prosz臋 uwa偶nie przeczyta膰 przed podpisaniem

    rozumiem Sterling Infosystems Inc. ( „STERLING”) dochodzenie mo偶e zawiera膰 uzyskiwanie informacji dotycz膮cych mojej przesz艂o艣ci kredytowej, bankructwa, procesy s膮dowe, wyroki, p艂acone zastawy podatkowych, bezprawnych dzia艂a艅 detainer, niezap艂acenie wsp贸艂ma艂偶onka lub aliment贸w, rachunki umieszczone zbierania, charakteru, og贸lnej reputacji, cech osobowych i standard 偶ycia, rejestrowania i kryminaln膮, z zastrze偶eniem wszelkich ogranicze艅 nak艂adanych przez obowi膮zuj膮ce prawo federalnym i stanowym jazdy. Rozumiem takie informacje mo偶na uzyska膰 poprzez bezpo艣redni lub po艣redni kontakt z by艂ymi pracodawcami, szko艂ami, instytucjami finansowymi, obszarnik贸w i agencji publicznych lub innych os贸b, kt贸re mog膮 mie膰 tak膮 wiedz臋. Je艣li raport 艣ledczy konsument jest wymagane, rozumiem takie informacje mo偶na uzyska膰 za pomoc膮 wszelkich 艣rodk贸w, w tym, lecz nie ograniczaj膮c si臋 do osobistych rozm贸w z moich znajomych i / lub wsp贸艂pracownik贸w lub innych, kt贸rych ja znaj膮. Ja r贸wnie偶 wyrazi膰 zgod臋, aby zwolni膰 swoje informacje narkotyk贸w i alkoholu i histori臋 wypadk贸w zgodnie z 搂 49 CFR Parts 40.25,382 i 391 FMCSA.

    Charakter i zakres dochodzenia poszukiwanych jest wskazywana przez nast臋puj膮ce us艂ugi: sprawdzenie Karny, Silnika Raport pojazdu i Sex Offender wyszukiwania.

    Imi臋 jak si臋 wydaje na prawo jazdy:

    Pierwsze imi臋 Drugie imi臋 Nazwisko

    Inne nazwy znana

    Podstawowa numer telefonu Data urodzenia

    Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych # Prawo jazdy # Stan Emisji

    Aktualny Adres domowy:

    Aktualny adres email:

    Barton Powi膮zania: Petent Pracownik Student Inny

    Upowa偶niam Barton Community College i / lub ich przedstawicieli w celu zbadania mojego t艂a, gdy偶 odnosi si臋 do zatrudnienia. Mo偶e to obejmowa膰 informacje zawarte w rejestrach publicznych, kt贸re mog膮 zawiera膰 histori臋 kredytow膮, pliki kryminalne w powiecie, stanowych i federalnych poziomy jurysdykcji, ewidencji pojazd贸w silnikowych oraz badania historii zatrudnienia i wydajno艣ci oraz po艣wiadczenia edukacyjnych. Ja udost臋pniam wszystkim osobom, firmom lub korporacje dostarczaj膮ce takich informacji od odpowiedzialno艣ci i odpowiedzialno艣ci. Zdj臋cie statyczna kopia tego dokumentu mo偶na zast膮pi膰 orygina艂. Ten dokument jest wa偶ny przez okres 1 (jednego) roku od daty mojego podpisu.

    Potwierdzam otrzymanie za艂膮czonym podsumowanie moich praw wynikaj膮cych z ustawy o Fair Credit Reporting oraz, zgodnie z prawem, ka偶dy powi膮zany podsumowanie stanu praw (艂膮cznie „Zestawienia Praw”). Zgoda ta nie wp艂ynie na moj膮 zdolno艣膰 do sprawy i w膮tpliwo艣ci dok艂adno艣膰 informacji zawartych w raporcie. Rozumiem, je艣li Barton Community College sprawia warunkow膮 decyzj臋 o dyskwalifikacji mnie opiera si臋 w ca艂o艣ci lub w cz臋艣ci w raporcie, 偶e b臋d膮 dostarczane wraz z kopi膮 sprawozdania i innymi kopi臋 streszczenia praw, a je艣li nie zgadzam si臋 z dok艂adno艣ci rzekome dyskwalifikuj膮ce informacje w raporcie, musz臋 zawiadomi膰 Barton Community College w ci膮gu pi臋ciu dni roboczych od daty otrzymania moim raporcie, 偶e jestem wymagaj膮cych dok艂adno艣ci takich informacji z Sterling.

    Wyra偶am zgod臋 na tego dochodzenia i autoryzowa膰 BARTON Community College nabywa膰 raport na moim tle. W celu weryfikacji mojej to偶samo艣ci dla cel贸w sporz膮dzenia raportu, ja dobrowolnie uwalniaj膮c moj膮 dat臋 urodzenia, numer ubezpieczenia spo艂ecznego i innych informacji oraz w pe艂ni zrozumie膰, 偶e wszystkie decyzje zatrudnienia opieraj膮 si臋 na uzasadnionych powod贸w niedyskryminacyjnych.

    Zgodnie z ustaw膮 o elektronicznym Uniform transakcji (K.S.A. 16-1601 i nast.), Dokument wys艂any drog膮 elektroniczn膮 mo偶e zosta膰 uznane za zapis elektroniczny. Je艣li chcesz przes艂a膰 Sprawdzenia formularz elektronicznie, zaznacz to pole, a nast臋pnie podpisa膰 i opatrzy膰 dat膮 poni偶ej. Czyni膮c tak, jeste艣 niniejszym po艣wiadczaj膮cy, 偶e ten elektroniczny sk艂adanie powinny mie膰 takie same skutki prawne jak podpis odr臋czny.

    Numer i nazwisko, adres i numer telefonu najbli偶szej jednostki agencji sprawozdawczym konsument wyznaczonego do obs艂ugi zapyta艅 dotycz膮cych 艣ledczej raportu konsument贸w to:

    Sterling Infosystems, Inc. | 249 W 17-ty St. 6th Floor, New York, NY 10011 | 877-424-2457 | lub | 5750 Zach贸d Oaks Boulevard, Ste. 100 Rocklin, CA 95765 | 800-943-2589

    California, Maine, Massachusetts, Minnesota, New Jersey Oklahoma Wnioskodawcy tylko: Mam prawo do za偶膮dania kopii dowolnego raportu otrzymanego przez Barton Community College od Sterling.

    Kalifornia, Connecticut, Maryland, Oregon, Vermont i Washington State Tylko Wnioskodawcy (je艣li dotyczy): Ponadto rozumiem, 偶e Barton Community College nie otrzyma informacji o mojej historii kredytowej, zdolno艣ci kredytowej, zdolno艣ci kredytowej lub zdolno艣ci kredytowej, chyba 偶e: (i) informacje wymagane przez prawo; (Ii) szukam pracy w instytucji finansowej (Kalifornia, Connecticut i Vermont tylko - w Kalifornii instytucja finansowa musi podlega膰 sekcje 6801-6809 Kodeksu Stan贸w Zjednoczonych i w Vermont to musi by膰 instytucj膮 finansow膮, jak okre艣lono w 8 VSA 搂 11101 (32), lub zwi膮zek kredytow膮, jak zdefiniowano w 8 VSA 搂 30101 (5)); (Iii) widz臋 zatrudnienie w instytucji finansowej, kt贸ra przyjmuje depozyty s膮 ubezpieczone przez federaln膮 agencj臋, lub stowarzyszonej lub zale偶nej instytucji finansowej lub unii kredytowych zak艂adowego gwarancyjnej korporacji, kt贸ra zosta艂a zatwierdzona przez Maryland Komisarza rozporz膮dzenia finansowego lub podmiot lub podmiot powi膮zany z podmiotem, kt贸ry jest zarejestrowany jako doradca inwestycyjny z United States Securities and Exchange Commission (Maryland tylko); (Iv) szukam pracy w pozycji, kt贸ra obejmuje dost臋p do poufnych informacji finansowych (tylko Vermont); (V) szukam pracy w pozycji, kt贸ra wymaga finansowego powiernicze odpowiedzialno艣膰 pracodawcy lub klienta pracodawcy, w tym prawo do wydawania p艂atno艣ci, zbiera膰 d艂ug贸w, transfer pieni臋dzy lub zawierania um贸w (Vermont tylko); (Vi) Barton Community College w stanie wykaza膰, 偶e informacja jest wa偶na i niezawodny wska藕nikiem wydajno艣ci pracownik贸w w okre艣lonej pozycji poszukiwan膮 lub jednostki; (Vii) szukam pracy w pozycji, kt贸ra obejmuje dost臋p do informacji p艂ac pracodawcy (tylko Vermont); (Viii) informacje te s膮 zasadniczo podobne zadanie, a bona fide powody korzystania z informacji zosta艂y ujawnione do mnie na pi艣mie, (wype艂ni膰 poni偶szy pytanie) (Tylko w Connecticut, Maryland, Oregon i Waszyngton); (Ix) szukam pracy jako pokryte oficera Law Enforcement, awaryjne personelu medycznego, po偶arowe biurze policji, oficera pokoju lub innego stanowiska organ贸w 艣cigania (Kalifornia, Oregon i Vermont tylko - w Oregonie pozycja policja lub funkcjonariusz pok贸j musi by膰 prowadzona z federalnie ubezpieczony banku lub Credit Union oraz w Vermont pozycja oficer 艣ledczy musz膮 by膰 zdefiniowane w 20 VSA 搂 2358, awaryjnego personel medyczny musi by膰 zdefiniowany w 24 VSA 搂 2651 (6), a pozycja stra偶ak musi by膰 zdefiniowane w 20 VSA 搂 3151 (3)); (X) Barton Community College uzasadnione przekonanie, 偶e zaanga偶owa艂y si臋 w okre艣lonej dzia艂alno艣ci, kt贸ry stanowi naruszenie prawa zwi膮zane z moim zatrudnieniem (Connecticut tylko); (Xi) szukam stanowisko w Departamencie Stanu Sprawiedliwo艣ci (tylko Kalifornia); (Xii) Szukam stanowiska jako zwolnionego pracownika kierowniczego (tylko Kalifornia); i / lub (xiii)) Szukam pracy w pozycji (inne ni偶 zwyk艂a pozyskiwania aplikacji karty kredytowej zak艂adu detalicznego, kt贸ry obejmuje regularny dost臋p do wszystkich danych osobowych z jednej osoby: bankowego lub rachunku karty kredytowej informacji numer PESEL i dat臋 urodzenia, widz臋 zatrudnienie w pozycji, kt贸ra wymaga ode mnie nazwa膰 sygnatariuszem na brzegu pracodawc贸w lub kart膮 kredytow膮 lub w inny spos贸b upowa偶niony do zawierania um贸w finansowych w imieniu pracodawcy, szukam pracy w stanowisko to obejmuje dost臋p do informacji poufnych lub zastrze偶onych Barton Community College lub regularnego dost臋pu do 10.000 $ lub wi臋cej w got贸wce (tylko Kalifornia).

    Bona fide powody dlaczego Barton Community College uwa偶a informacji kredytowej zasadniczo podobne zadanie (wype艂ni膰, je艣li jest to jedyna podstawa do uzyskania informacji kredytowej) lub w Kalifornii i Vermont podstawie Barton Community College na rzecz kontroli kredytowej.

    NY Wnioskodawcy tylko: Ja r贸wnie偶 potwierdzi膰, 偶e otrzyma艂em za艂膮czon膮 kopi臋 Artyku艂 23a nowojorskim ustawy korekty. Ponadto rozumiem, 偶e mog臋 za偶膮da膰 kopii dowolnego raportu 艣ledczego konsument贸w poprzez kontaktowanie Sterling. Ja rozumiem, 偶e dalej b臋d臋 doradza艂 je艣li wszelkie dalsze kontrole s膮 wymagane i pod warunkiem, nazw臋 i adres agencji raportowania konsument贸w.

    California Wnioskodawcy i Mieszka艅cy: Je艣li jestem ubiegania si臋 o zatrudnienie w Kalifornii lub mieszkaj膮 w Kalifornii, rozumiem, 偶e mam prawo do ogl臋dzin pliki o mnie utrzymywane przez 艣ledczego biura sprawozdawczego konsument贸w w normalnych godzinach pracy i po odpowiednim wyprzedzeniem. Kontrola mo偶e odbywa膰 si臋 osobi艣cie, a je艣li ja si臋 osobi艣cie i dostarczy膰 w艂a艣ciw膮 identyfikacj臋; Mam prawo do kopii pliku za op艂at膮 nie przekracza rzeczywistych koszt贸w powielania. Mam prawo by膰 towarzyszy膰 jedna osoba z mojego wyboru, kt贸ry powinien dostarczy膰 wystarczaj膮c膮 identyfikacj臋. Kontrola mo偶e by膰 r贸wnie偶 wykonane za po艣rednictwem listem poleconym gdybym z艂o偶y膰 pisemny wniosek, przy prawid艂owej identyfikacji, za kopie maj膮 by膰 wys艂ane do okre艣lonego adresata. Mog臋 r贸wnie偶 za偶膮da膰 podsumowanie informacji przekazanych przez telefon, je艣li z艂o偶y膰 pisemny wniosek, przy prawid艂owej identyfikacji ujawnienia telefonicznego i op艂aty za przejazd, je艣li w og贸le, na wezwanie telefoniczne prepaid jest pobierana przez lub bezpo艣rednio do mnie. Ponadto rozumiem, 偶e 艣ledczy agencja raportowania konsument贸w powinna poda膰 przeszkolony personel, aby wyja艣ni膰 mi 偶adnych informacji dostarczonych do mnie; B臋d臋 otrzymuj膮 od agencji dochodzeniowej raportowania konsument pisemne wyja艣nienie wszelkich zakodowanej informacji zawartych w plikach utrzymywanych na mnie. „W艂a艣ciwa identyfikacja”, u偶yte w niniejszym ust臋pie oznacza informacje og贸lnie uznane za wystarczaj膮ce do identyfikacji osoby, w tym dokument贸w, takich jak: wa偶nego prawa jazdy, numer konta zabezpieczenia spo艂ecznego, wojskowego dowodu osobistego i karty kredytowe. Rozumiem, 偶e mog臋 wej艣膰 na nast臋puj膮c膮 stron臋 internetow膮 - http://sterlinginfosystems.com/privacy - aby wy艣wietli膰 polityk臋 prywatno艣ci Sterlinga, w tym informacje w odniesieniu do przygotowania Sterlinga i przetwarzania 艣ledczych raport贸w konsumenckich i wskaz贸wek co do tego, czy moje dane osobowe zostan膮 wys艂ane poza terytorium Stan贸w Zjednoczonych lub na ich terytoriach.

    Para informacion en espanol, visite www.ftc.gov/credit o Escribe a la FTC Consumer Response Center, sala 130-A 600 Pennsylvania Ave. N. W., Washington D.C. 20580.

    Podsumowanie swoich praw wynikaj膮cych z ustawy sprawozdawczo艣ci Fair Credit

    Federalny Fair Credit Reporting Act (FCRA) promuje prawid艂owo艣ci, rzetelno艣ci i poufno艣ci informacji zawartych w aktach agencji raportowania konsument贸w. Istnieje wiele rodzaj贸w sprawozda艅 agencji konsument, w tym biura kredytowe i agencje specjalne (takie jak agencje, kt贸re sprzedaj膮 informacje o sprawdzanie historii pisania, dokumentacji medycznej oraz zapis贸w historycznych wynajem). Oto podsumowanie najwa偶niejszych praw wynikaj膮cych FCRA. Aby uzyska膰 wi臋cej informacji, w tym informacji na temat dodatkowych praw, przejd藕 do www.ftc.gov/credit lub napisa膰 na adres: Consumer Response Center, ROM 130-A, Federalnej Komisji Handlu, 600 Pennsylvania Ave. N. W., Washington, D.C. 20580.

    Musisz by膰 poinformowani, je艣li informacja w pliku zosta艂y wykorzystane przeciwko tobie. Ka偶dy, kto korzysta z raportu kredytowego lub inny typ raportu konsument贸w zaprzeczy膰 sw贸j wniosek o kredyt, ubezpieczenia lub zatrudnienia - lub podj膮膰 inn膮 niekorzystnego dzia艂ania przeciwko tobie - musi ci powiedzie膰, i musi da膰 nazw臋, adres i numer telefonu agencja, kt贸ra dostarczy艂a informacje.

    Masz prawo wiedzie膰, co jest w pliku. Mo偶na wyst膮pi膰 i uzyska膰 wszelkie informacje o u偶ytkowniku w aktach agencji sprawozdawczym konsument (Tw贸j „ujawnienie plik”). U偶ytkownik b臋dzie zobowi膮zany do zapewnienia w艂a艣ciwej identyfikacji, kt贸ra mo偶e zawiera膰 numer Social Security. W wielu przypadkach, ujawnienie b臋dzie wolny. Masz prawo do bezp艂atnego ujawnienia plik, je艣li:

    osoba podj臋艂a dzia艂ania przeciwko tobie niekorzystny ze wzgl臋du na informacje zawarte w raporcie kredytowym;

    jeste艣 ofiar膮 kradzie偶y to偶samo艣ci i z艂o偶y膰 zawiadomienie o oszustwa w pliku;

    plik zawiera nieprawdziwe informacje w wyniku oszustwa;

    jeste艣 na pomoc publiczn膮;

    jeste艣 bezrobotny, ale spodziewa膰 si臋 ubiega膰 si臋 o prac臋 w ci膮gu 60 dni.

    Ponadto, we wrze艣niu 2005 roku wszyscy konsumenci b臋d膮 mieli prawo do swobodnego ujawniania na co 12 miesi臋cy na wniosek ka偶dego og贸lnopolskiego biura informacji kredytowej i od og贸lnopolskich agencji sprawozdawczych konsument specjalistycznych. Zobacz www.ftc.gov/credit o dodatkowe informacje.

    Masz prawo poprosi膰 o zdolno艣ci kredytowej. Wyniki kredytowe s膮 numeryczne podsumowania swojej zdolno艣ci kredytowej w oparciu o informacje z biur kredytowych. Mo偶esz za偶膮da膰 od agencji kredytowej konsument贸w sprawozdawczych, kt贸re tworz膮 wyniki lub rozpowszechnia膰 wyniki stosowanych w mieszkalnych obci膮偶e艅 nieruchomo艣ci, ale trzeba b臋dzie za to zap艂aci膰. W niekt贸rych transakcji hipotecznych, b臋dziesz otrzymywa膰 informacje kredytowej go艣ci za darmo od kredytodawcy hipotecznego.

    Masz prawo do kwestionowania niepe艂ne lub niedok艂adne informacje. Je艣li zidentyfikowa膰 informacje w pliku, 偶e niekompletne lub niedok艂adne, i zg艂osi膰 je do agencji raportowania konsument贸w, agencja musi bada膰, chyba 偶e sp贸r jest niepowa偶ne. Zobacz www.ftc.gov/credit o wyja艣nienie procedury spor贸w.

    Oddzia艂y raportowania konsument musi poprawi膰 lub usun膮膰 niedok艂adne, niekompletne, albo niesprawdzalne informacje. Niedok艂adne, niekompletne, lub nieweryfikowalne informacje musz膮 by膰 usuni臋te lub poprawione, zazwyczaj w ci膮gu 30 dni. Jednak agencja raportowania konsument mo偶e nadal przekazywa膰 informacje zweryfikowa艂a tak dok艂adne.

    Oddzia艂y raportowania konsument nie mo偶e zg艂asza膰 nieaktualne negatywne informacje. W wi臋kszo艣ci przypadk贸w, agencja zu偶ywaj膮 zg艂oszenie nie mo偶e raportowa膰 negatywne informacje, kt贸re s膮 wi臋cej ni偶 siedem lat lub bankructw, kt贸re maj膮 wi臋cej ni偶 10 lat.

    Dost臋p do pliku jest ograniczona. Agencja raportowania konsument mo偶e dostarczy膰 informacji o tobie tylko do os贸b z wa偶nej potrzebie - zwykle do rozpatrzenia wniosku z wierzycielem, ubezpieczyciela, pracodawcy, w艂a艣ciciela lub innej dzia艂alno艣ci. FCRA okre艣la te z wa偶n膮 potrzeb膮 dost臋pu.

    Musisz wyrazi膰 zgod臋 na raporty, kt贸re nale偶y dostarczy膰 do pracodawcy. Agencja raportowania konsument mo偶e nie da膰 si臋 informacje o Tobie do swojego pracodawcy, lub potencjalnego pracodawcy, bez pisemnej zgody danego pracodawcy. Pisemna zgoda na og贸艂 nie jest wymagane w bran偶y transportu ci臋偶arowego. Aby uzyska膰 wi臋cej informacji, przejd藕 do www.ftc.gov/credit.

    Mo偶esz ograniczy膰 „Preselekcji” oferty kredyt贸w i ubezpiecze艅 Ci na podstawie informacji zawartych w raporcie kredytowym. Niechciane „Preselekcji” oferta dla kredytu i ubezpieczenia musi zawiera膰 numer bezp艂atny numer mo偶na zadzwoni膰, je艣li zdecydujesz si臋 usun膮膰 swoje nazwisko i adres z listy te oferty s膮 oparte na. Mo偶na zrezygnowa膰 z og贸lnokrajowego biura kredytowe w 1-888-5-OptOut (1-888-567-8688).

    mo偶e dochodzi膰 odszkodowania od gwa艂cicieli. Je艣li agencja raportowania konsument贸w, lub, w niekt贸rych przypadkach, u偶ytkownik raport贸w konsumenckich lub dostarczyciel informacji do agencji sprawozdawczym konsument jest niezgodny FCRA, mo偶e by膰 w stanie pozwa膰 w pa艅stwowej lub s膮du federalnego.

    Identyfikacji ofiar kradzie偶y i czynnej s艂u偶by personelu wojskowego mie膰 dodatkowe prawa. Aby uzyska膰 wi臋cej informacji, odwied藕 www.ftc.gov/credit.

    Cz艂onkowskie mog膮 egzekwowa膰 FCRA, a wiele pa艅stw ma swoje w艂asne prawa raportowania konsument贸w. W niekt贸rych przypadkach mo偶e mie膰 wi臋cej praw na mocy prawa pa艅stwowego. Aby uzyska膰 wi臋cej informacji, nale偶y skontaktowa膰 si臋 z lokaln膮 agencj膮 pa艅stwowej lub ochrony konsument贸w lub sw贸j stan prokurator generalny. Federal egzekutorzy s膮:


    Jakie s膮 korzy艣ci pozwania Zgodnie z ustaw膮 (FCRA) The Fair Credit Reporting?

    Raportu kredytowego powinny by膰 dok艂adne

    Ale b艂臋dy nadal.

    A teraz my艣lisz o pozywa agencji kredytowych sprawozdawczo艣ci i dostarczyciel z fa艂szywych informacji.

    Czym dok艂adnie s膮 korzy艣ci dla Ciebie pozwania mocy ustawy (FCRA) Fair Credit Reporting?

    Po pierwsze, jest to najlepszy spos贸b, 偶eby zmusi膰 odpowiedzialnych stronom poprawi膰 i naprawi膰 sw贸j raport kredytowy.

    Litery sp贸r powinien dosta膰 biura i Furnishers naprawi膰 fa艂szywe informacje, ale czasami si臋 za艣lepieni przez pieni膮dze i po prostu zdecydowa膰, 偶e don # 8217; t dbaj膮 o raporty kredytowe s膮 dok艂adne.

    Credit Repair umieszcza ca艂ego roszczenia Internetu mog膮 zmusi膰 biura usun膮膰 informacje (nawet dok艂adne informacje co jest bardzo niew艂a艣ciwe), ale mo偶na # 8217; t. Najlepszym sposobem, aby zmusi膰 biuro takiego jak Equifax i dostarczyciel takich jak Capital One, aby naprawi膰 swoje raporty kredytowe jest pozwa膰 je po tym, jak w艂a艣ciwie kwestionowana.

    Kiedy zdaj膮 sobie spraw臋, 偶e stoj膮 przed perspektyw膮 pisemnych zam贸wie艅 wyszczeg贸lnieniem ich z艂e zachowanie i kiedy zdaj膮 sobie spraw臋, mog膮 stan膮膰 przed jury w federalnym Alabama s膮dzie i zda膰 za to, co zrobili to jest niesamowite, jak oni nagle decyduj膮 ich najbardziej nami臋tne pragnienie jest # 8220; chcemy tylko, aby upewni膰 si臋 klienta # 8217; s raportu kredytowego jest dok艂adna, John # 8221.;

    Don # 8217; t care zanim pozwa膰 ale po pozwa膰 cz臋sto # 8220; chce zrobi膰 dobry uczynek # 8221.;

    I # 8217; jestem pewien, 偶e to tylko zbieg okoliczno艣ci i nie ma nic wsp贸lnego z pozwu.

    Po drugie, mo偶na odzyska膰 rzeczywiste odszkodowanie za szkody zosta艂y poniesione.

    Po kwestionuje fa艂szywych informacji i pozostaje, to jakiekolwiek szkody masz mog膮 by膰 kompensowane przez jury.

    Mo偶e to by膰 emocjonalne szkody niebezpiecze艅stwie. Jak denerwuj膮ce mia艂 do czynienia z tym?

    Mo偶e to by膰 straty ekonomiczne. Czy mo偶na uzyska膰 kredyt na 7%, gdy by艣 dosta艂 go do 4%, ale za b艂臋dem sprawozdawczym kredytowej? 呕e r贸偶nica ponad 30 lat, mo偶e by膰 cz臋艣ci膮 odszkodowania.

    Istnieje szeroka gama szkody mo偶na by膰 kompensowane pod FCRA.

    Po trzecie, mo偶na odzyska膰 honorari贸w adwokackich zap艂aci膰 prawnika.

    To jest pot臋偶ny, poniewa偶 wa偶y mocno na g艂owach firm jak Experian i portfelowych odzyskiwania Associates, kt贸re mog膮 by膰 odpowiedzialne za p艂acenie op艂at prawnikiem.

    Nasza op艂ata godzinowa wynosi 400 $ za godzin臋. Kt贸ry sumuje. I agencji kredytowych sprawozdawczo艣ci i Furnishers p艂aci膰 ich prawnicy zazwyczaj oko艂o $ 300 na godzin臋.

    Wi臋c robi si臋 drogie walczy膰 te przypadki, gdy wiedz膮, strac膮.

    Ostatni przypadek federalny starali艣my # 8212; kt贸ry nie by艂 zbyt skomplikowany # 8212; mieli艣my $ 125.000 op艂at do ko艅ca trzy i p贸艂 dnia procesu.

    Oskar偶eni naprawd臋 don # 8217; t like this. To sk艂ania ich do tego, co trzeba. Rzecz powinni byli zrobi膰 zanim mia艂 pozwa膰. Musz膮 naprawi膰 raport贸w kredytowych i zrekompensowa膰 wam wi臋c don # 8217; t utkn膮膰 z du偶ym adwokat # 8217; s op艂ata rachunek od swojego prawnika.

    Po czwarte, mo偶na odzyska膰 karne i ustawowe odszkodowanie je艣li wykroczenie by艂o zamierzone lub lekkomy艣lne.

    MORALNE s膮 ukara膰 winowajc臋 i zniech臋ci膰 winowajc臋. , , a inni w tym samym po艂o偶eniu. , , od zawsze zn臋ca Alabama konsument贸w drodze, kt贸re by艂y maltretowane.

    Ustawowe odszkodowanie mo偶e wynosi膰 do 1000 $ za naruszenie FCRA. R贸偶ni si臋 to od Fair Debt Collection Practices Act (FDCPA), kt贸ry przyznaje odszkodowanie ustawowe w jakimkolwiek naruszeniem ale tylko do maksymalnie 1000 $ za wypadek.

    Wreszcie, pozwala agencje sprawozdawczo艣ci kredytowej, takich jak Trans Unii i Furnishers takich jak Bank of America wiedzie膰, 偶e nie b臋dziemy tolerowa膰 posiadanie prawa naruszone i b臋dzie walczy膰 o siebie.

    Firmy te uwa偶aj膮, 偶e don # 8217; t wiedzie膰, co robi膰 i wygra艂e艣 # 8217; t nic zrobi膰, nawet je艣li wiem, co zrobi膰.

    Kiedy kto艣 . , , tak jak Ty . , , wstaje i m贸wi # 8220; I # 8217;! ve p臋dzi艂 # 8221; i wykonuje odpowiednie dzia艂ania. , , takie jak pozywa. , , Nast臋pnie firmy te s膮 naprawd臋 zaskoczony.

    Don # 8217; t oczekiwa膰, aby to zrobi膰, a ty od razu oznaczy膰 siebie jako male艅kiej mniejszo艣ci Alabama konsument贸w, kt贸rzy nie wezm膮 nadu偶ycia.

    To wszystko wraca do bycia w szkole.

    Pami臋tacie tyranem?

    Kiedy wsta膰 do tyrana, to przeszkadza mu.

    Zostawia ci臋 w spokoju, gdyby艣 by艂 inteligentny i zdeterminowany w jaki spos贸b sta艂 si臋 do niego.

    Kiedy m贸wisz obra藕liwych firm, kt贸re nie b臋d膮 pomiata膰, maj膮 tendencj臋 do zostawiaj膮 ci臋 w spokoju, tak 偶e nie b臋dzie odczuwa膰 b贸l przysz艂ych pozw贸w od ciebie.

    Mam nadziej臋, 偶e to podsumowanie niekt贸re z zalet pozywa pod FCRA jest pomocne dla Ciebie.

    Je艣li mieszkasz w Alabamie i chcia艂by om贸wi膰 swoj膮 sytuacj臋 FCRA z nami, prosimy o wype艂nienie formularza.

    Lub odebra膰 telefon i zadzwo艅 na 205-879-2447.

    Oczekujemy na kontakt zwrotny.

    Mi艂ego dnia!

    Mieszkam w stanie Nowy Jork i wys艂a艂em 5 liter sporu do trzech Credit Bureau # 8217; s i nie usunie un-zweryfikowanych kont z moich negatywnych raport贸w kredytowych. Rachunki w sporze nie zmieni艂o warunki, bo z nich zarabiaj膮 p艂atno艣ci kontrolnych, kt贸re mia艂y nowe warunki nadrukowane na plecach kontroli, 偶e podane, je偶eli one zrealizowane kontrole p艂atno艣ci, a nast臋pnie nowe warunki b臋d膮 obowi膮zywa艂y. Trzeba pozwa膰 je za szkody. Mo偶esz mi pom贸c lub skierowa膰 mnie do kogo艣?

    I # 8217; Przepraszam masz do czynienia z tym.

    Mog臋 # 8217; t pom贸c w Nowym Jorku, ale sprawdzi膰 http://www.naca.net i kliknij na # 8220; znale藕膰 adwokata # 8221; sekcja i to powinno da膰 dobry start na znalezienie adwokata, 偶e 鈥嬧媍zujesz si臋 komfortowo, aby reprezentowa膰.

    Ci膮gle nam pisa艂 o tym, jak rzeczy okazuj膮 # 8212; Mam nadziej臋, 偶e bardzo dobrze dla ciebie # 8230 ;.

    Jestem pozwany przez dw贸ch kupuj膮cych d艂u偶nych Kawalerii SPV I LLC i Aktywami Akceptacji. Ja reprezentowane przez s艂u偶by prawne, mam o niskich dochodach. Moje pytanie brzmi, i wiem, 偶e mog臋 zapyta膰 mojego prawnika, ale chcia艂 naruszona ich w 偶aden spos贸b, je偶eli s膮 one kwestionowane w s膮dzie. Ale ja niedawno wyci膮gn膮艂 sw贸j raport kredytowy i zauwa偶, 偶e obie komorniczych s膮 ponownie starzenia d艂ug贸w jak i 艂adowania nowych kontach ogromne zainteresowanie kt贸ry rozr贸s艂 pierwotnej kwoty. Poniewa偶 faza odkrycie nie zosta艂o zako艅czone jest to legalne do przekazywania informacji w kim艣 # 8217; s plik kredytowej, kt贸ra nie zosta艂a udowodniona podczas post臋powania s膮dowego? Dzi臋kuj臋 za wszelkie informacje w zaawansowanych.

    Musisz dosta膰 si臋 ze swoimi prawnikami, kt贸rzy pomagaj膮 radzi膰 sobie z kawalerii i Aktywami Akceptacji. Bronimy garnitury wobec tych dw贸ch kupuj膮cych d艂u偶nych i mamy pozwa艂a im kilka razy do fa艂szywej sprawozdawczo艣ci kredytowej i wprowadzenia fa艂szywych pozwy bez 偶adnego dowodu.

    Re-aging konta na raporcie kredytowym jest ulubionym brudny trick windykator贸w. Je艣li tak si臋 dzieje, nale偶y rozmawia膰 ze swoimi prawnikami o pozywa tych firm za naruszenie Fair Debt Collection Practices Act (FDCPA), kt贸ra zakazuje fa艂szywych raport贸w kredytowych w sekcji 1692e (8).

    Mo偶na te偶 zakwestionowa膰 fa艂szywych raport贸w kredytowych przez agencje sprawozdawczo艣ci kredytowej (Equifax, Experian i Trans Unii).

    Miar臋 zg艂aszania si臋 na ciebie, gdy sp贸r trwa nadal, 偶e nie jest to problem sam w sobie. Powstaje pytanie, czy Kawalerii i Aktywami Akceptacja wiedzie膰, lub powinien wiedzie膰, 偶e sprawozdawczo艣膰 kredytowa jest fa艂szywa.

    Bardzo wa偶ne jest, aby wygra膰 swoje przypadki, w kt贸rych zosta艂e艣 pozwany. Mo偶esz zajrze膰 na naszej sekcji na pozwana przez d艂ug Kupuj膮cy gdzie m贸wimy o tych rodzajach spraw s膮dowych i co to znaczy, gdy wygrasz.

    Najlepsze 偶yczenia i daj nam zna膰 jak wyjdzie na tych przypadk贸w # 8230 ;.

    Zadzwoni艂em do mojego lokalnego baru, aby mi pom贸c, ale powiedzieli, 偶e nie maj膮 prawnik贸w, kt贸re mog膮 pom贸c Sue pod FCRA. Mo偶na poleci膰 kogo艣 w mojej okolicy? Mieszkam w po艂udniowej Kalifornii.

    Watts # 038; 艢led藕, LLC

    Jestem 艣cigany przez Agencj臋 Kredyt贸w zbieranie na star膮 prywatnego gwarancji podpisa艂em jako kierownik cz艂onkowskim, LLC. CRA upped d艂ugu oryginaln膮 dat臋 otwarty od 1/6/2006 do 4/1/2008, skutecznie reaging plik przez 2+ lat. Jest to konto handlowa, ale m贸wi膮, 偶e maj膮 persoanl gwarancj臋 ze mn膮 nie pami臋tam podpisanie. To jest zg艂aszane na moim osobistym raporcie kredytowym. Co ja robi臋?

    Je偶eli konto handlowy w贸wczas Fair Debt Collection Practices Act (FDCPA) nie ma zastosowania, ale ustawa Fair Credit Reporting (FCRA) nadal b臋dzie w wi臋kszo艣ci przypadk贸w. Na celu zmiany daty Open # 8212; czasami jest to k艂opotliwe, gdy firma windykacyjna otrzymuje konto. Przyciski # 8220; otwarte # 8221; data jest normalnie, gdy firma windykacyjna otrzyma艂a konto. Trzeba patrze膰, gdy raport m贸wi, konto zostanie usuni臋te lub b臋dzie # 8220; odpada膰 # 8221; raportu kredytowego. Je艣li jest wi臋cej ni偶 7 lat po wywi膮偶e, to mo偶e r贸wnie dobrze by膰 re-aging.

    Tutaj # 8217; moja sugestia # 8212; dosta膰 si臋 z prawnikiem konsument贸w w danym obszarze, aby zobaczy膰, jakie opcje s膮 # 8212; je艣li nie zrobi艂 # 8217; t podpisania prywatnego gwarancj臋 to nie powinien mie膰 odpowiedzialno艣膰. Firma windykacyjna powinna by膰 w stanie wys艂a膰 to do ciebie. Je艣li raportowanie jest dok艂adna, to nale偶y spojrze膰 na wypracowanie d艂ugu.

    Ale je艣li nie podpisa膰 gwarancj臋, to jest fa艂szywe i raportowania Tw贸j prawnik mo偶e pom贸c kwestionuje, 偶e przez agencje sprawozdawczo艣ci kredytowej.

    Macys poinformowa艂 mnie trzydzie艣ci dni p贸藕no. Mam dokumenty (ironicznie wyci膮gn膮艂 z moim internetowym Macy # 8217; s konto), aby udowodni膰, 偶e nigdy nie mia艂 trzydzie艣ci dni p贸藕no. Po pocz膮tkowym sporu Zrobi艂em kopie dokumentacji i wys艂a艂 je listem poleconym zar贸wno Macys i Experian, jeszcze mog臋 otrzyma膰 jedynie og贸lne streszczenie odpowiedzi, to znaczy informacja jest aktualizowana lub dokumentacji nie wystarcza, czy nadal w sporze. Informacja zosta艂a zaktualizowana, ale powinna by膰 usuni臋ta. Czy uwa偶asz, 偶e warto pozwa膰?

    Najlepszym rodzajem kolorze pod FCRA jest, gdy masz absolutn膮 dow贸d, 偶e informacje s膮 zg艂aszane jest z艂e i wys艂aniu 偶e dow贸d agencji raportowania konsument贸w (takie jak Experian) i poddostawca informacji (Macys tutaj).

    Istnieje wiele czynnik贸w patrze膰, kiedy patrzymy na szkody, ale to brzmi jak masz dobr膮 spraw臋.

    Je艣li mieszkasz w Alabamie, prosimy o kontakt telefoniczny na 205-879-2447 # 8212; Je艣li mieszkasz w innym kraju albo si臋 z prawnikiem lub konsument贸w nie mo偶emy pom贸c znale藕膰 kogo艣. Dla niekt贸rych przypadkach b臋dziemy zgadzaj膮 si臋 pracowa膰 z lokaln膮 rad膮 w innym pa艅stwie.

    Tak czy inaczej do nas zadzwoni膰 lub wype艂ni膰 formularz kontaktowy i daj nam zna膰, dzi臋ki!

    M贸j zaw贸d jest sprzeda偶. Otrzyma艂em raport kredytowy m贸wi膮c nie mog臋 sprzeda膰 dany produkt firm z powodu raportu kredytowego, kt贸ry zosta艂 z wykorzystaniem informacji, kt贸ra jest ponad 7 lat? To zakaza艂a mi si臋 praca, dom, kredyty i tak dalej. Jakie s膮 moje opcje i jest pozew to dobry wyb贸r dla mnie?

    To zale偶y od tego, jakie informacje s膮 wykorzystywane # 8212; niekt贸re elementy (takie jak upad艂o艣ci) mo偶e pozosta膰 na raportach kredytowych przez 10 lat. Wi臋kszo艣膰 negatywne elementy mog膮 pozosta膰 tylko przez 7 lat.

    Zadzwo艅 do mojego biura, je艣li mieszkasz w Alabamie i # 8217; ll by膰 zadowoleni, aby pom贸c # 8212; 205-879-2447 # 8212; poprosi膰 o Randi Curb a ona # 8217; ll uzyska膰 szczeg贸艂owe informacje od Ciebie. Je艣li mieszkasz poza Alabamie i chc膮 nam spojrze膰 na obs艂ug臋 ewentualnej sprawy w Alabamie, my # 8217; ll by膰 zadowolony z tob膮 rozmawia膰, jak r贸wnie偶. Je艣li potrzebujesz prawnika w danym stanie, spojrze膰 na http://www.Naca.net.

    Opcje s膮 zakwestionowa膰 fa艂szywe informacje # 8212; albo przyjdzie off lub zaskar偶y膰 w s膮dzie federalnym. Je艣li fa艂szywe informacje, 偶e nie odpadnie, a potem pozywa jest prawie zawsze najlepszym wyborem.

    Najlepsze 偶yczenia i podzi臋kowania za komentarz.

    Cze艣膰, jestem ofiar膮 kradzie偶y to偶samo艣ci i przeczyta艂em FCRA na kilka razy. To jest moje zrozumienie, 偶e biura kredytowe s膮 do dostarczenia do mnie na moj膮 pro艣b臋 jakiegokolwiek raportowania ujemnie z 偶adnym z moich informacji informacji (w tym przypadku m贸j numer ubezpieczenia spo艂ecznego). Mam o te informacje przez telefon i na pi艣mie, by uzyska膰 pomoc, takie jak # 8220; moja pro艣ba jest niepowa偶ne # 8221 ;. My艣li, podczas gdy niekt贸re facet u偶ywa mojego SSN do otwarcia konta i 艂adowa膰 je na kto wie, jak wiele instytucji finansowych. Czy to co艣 I # 8217; jestem prawdopodobnie w stanie odzyska膰 od?

    I # 8217; Nie jestem pewien, czy rozumiem pytanie. Pytasz biura kredytowe na numer ubezpieczenia spo艂ecznego?

    Czy masz fa艂szywe informacje na temat raport贸w kredytowych?

    Je艣li tak, a ty w艂a艣ciwie sp贸r pod FCRA i to robi # 8217; t dosta膰 sta艂e, wtedy pozywa zwykle to naprawi膰 i b臋dzie kompensowane swoimi szkody # 8212; zar贸wno emocjonalne i ekonomiczne.

    Je艣li mieszkasz w Alabamie i maj膮 dodatkowe pytania prosimy o kontakt telefoniczny na 205-879-2447, bo nie mo偶e by膰 w pe艂ni rozumiej膮c swoje pytanie.

    W maju 2013 roku, ja niestety zap艂aci艂 czynsz p贸藕no. M贸j gospodarz sk艂ada膰 wszystkie formalno艣ci mie膰 mnie opuszczone. Zap艂aci艂em czynsz przed dniem s膮du i one mia艂y odrzucenie nakazu s膮dowego. Oni nigdy nie zrobi艂 i teraz rok p贸藕niej mam wyrok w moim raporcie kredytowym pokazuj膮c, 偶e im winien $ 500 mm. Pr贸bowa艂em b臋dzie moim w艂a艣ciciela bezpo艣rednio do rozliczenia tego i wszyscy mi m贸wi膮, 偶e oni nie # 8217; t mie膰 zapis mojego powodu im 偶adnych pieni臋dzy. Don # 8217; t mie膰 zapis odwo艂ywanie nakazu s膮dowego, a nawet skontaktowa艂 ich prawnik贸w o pomoc. S膮 one naruszono FCRA przez donosi, 偶e wyrok na moim raporcie kredytowym? Mog臋 zrobi膰 wszystko, aby to usun膮膰?

    Czy masz co艣 na pi艣mie o swoim wynajmuj膮cym oddalaj膮cym spraw臋?

    To nie jest bezpo艣rednim pogwa艂ceniem FCRA poniewa偶 biura kredytowe prostu trzeba dok艂adnie zg艂osi膰 co s膮d m贸wi, a je艣li s膮d wskazuje orzeczenie, to jest dok艂adne.

    Teraz je艣li w艂a艣ciciel ok艂ama艂em o # 8220; P艂acisz $ 500 i b臋dziemy upuszcza膰 case # 8221; a potem nie zrobi膰 tego po zap艂acony, mo偶e by膰 w stanie pozwa膰 w艂a艣ciciela do tego.

    Moja sugestia jest albo wynaj膮膰 prawnika, aby to zrobi膰, albo zrobi膰 to jednak powiadomi膰 w艂a艣ciciela na pi艣mie o tym, co si臋 sta艂o. Kiedy zap艂aci艂, z kim rozmawia艂, zanim do zap艂aty, gdy orzeczenie zosta艂o wprowadzone, itd., Aby pokaza膰 im, to jest w b艂臋dzie.

    Je艣li mieszkasz w Alabamie I # 8217; ll by膰 zadowolony z tob膮 rozmawia膰 # 8212; po prostu zadzwoni膰 do mojego biura na 205-879-2447 i m贸j zesp贸艂 mo偶e ustanowi膰 po艂膮czenia lub Zgromadzeniu osobi艣cie z nami. Mo偶na te偶 powiadomi膰 nas za po艣rednictwem naszego # 8220; kontakt # 8221; strona.

    Najlepsze 偶yczenia i przykro, 偶e s膮 w tej sytuacji.

    Jestem Indianinem obywatel mieszkaj膮cy tutaj w Gainesville na Florydzie i pracuje w USA na wizie H1B. Ostatnio, podszed艂em do Wells Fargo po偶yczki osobiste i dodaje si臋:

    i) Powiedziano mi, 偶e oni po偶yczek wyda膰 tylko obywateli i posiadaczy kart zielonych jako przedmiot polityki. I p贸藕niej podszed艂 inny bank i by艂 w stanie 艂atwo zabezpieczy膰 po偶yczk臋. Rozumiem, 偶e Wells Fargo mog膮 mie膰 t臋 polityk臋, ale miesi臋cy p贸藕niej, widz臋 dochodzenie w moim raporcie kredytowym z Wells Fargo od czasu, kiedy zbli偶y艂 si臋 do nich dla tego kredytu. Czy to nie jest 藕le, poniewa偶 nie powinien uruchomi膰 kwerend臋 dan膮 ich polityka? Jestem pewien, 偶e to boli moj膮 zdolno艣膰 kredytow膮?

    2) Poniewa偶 nie mam wielk膮 histori臋 kredytow膮 w USA, otworzy艂em po偶yczk臋 na CD (jako zabezpieczenie) z Wells Fargo zbudowa膰 kredytu. I podpisa艂 wszystkie dokumenty ale nies艂uszna trzeci waiever partii z 偶on膮 na kredyt, jak ona jest wsp贸艂w艂a艣cicielem konta. 1 tydzie艅 p贸藕niej, dostaj臋 telefon od nich prosi 偶on臋, aby przyj艣膰 do podpisania dokumentu i ponownie uzyska膰 to 藕le (got to podpisane w niew艂a艣ciwym miejscu). 2 tygodnie p贸藕niej # 8230; .again tej samej historii, idziemy tam i znowu ba艂agan # 8230; a nast臋pnie udali艣my si臋 na 2-tygodniowy urlop do Europy tak, 偶e nie mogli si臋 trzyma膰 z nami # 8230; .. po oko艂o 5 tydzie艅 dostaj臋 telefon od swojego dzia艂u zbior贸w 偶e s膮 one zg艂oszenie tego konta delikwenta (co zrobili) i has艂a bezpo艣rednim wst臋pnym wyp艂aty po偶yczki. Poszed艂em do banku w celu rozwi膮zania problemu w tym samym dniu i bankier przeprosi艂 za nieumiej臋tne obchodzenie si臋 z docs i uzna艂, 偶e to ich wina (kierownik sklepu i dzielnica mened偶er pad艂y w tym samym tygodniu mi powiedziano). Z czystej frustracji, sko艅czy艂o si臋 przedp艂aty kredytu, ale ja widz臋 przest臋pczo艣ci w moim raporcie kredytowym teraz do tego kredytu i zosta艂y do 鈥嬧媤ykonywania po艂膮cze艅 gor膮czkowe Wells Fargo bez pomocy, aby uzyska膰 to z mojego raportu. Bankier nadal uznaj膮, 偶e jest to ich wina, a on ma to w swoich notatkach, wi臋c b臋dzie on nam pom贸c rozwi膮za膰 ten problem.

    W tym momencie, jestem naprawd臋 sfrustrowani i chc膮 pozwa膰 bank jako jego by艂y bardzo stresuj膮ce radzenia sobie z nimi w tej sprawie. Czy widzisz tu spraw臋 do s膮du o odszkodowanie i je dosta膰 m贸j raport kredytowy ustalony bez mi biega? Prosz臋 doradzi膰 i by艂oby wspaniale, gdyby mo偶na zaproponowa膰 adwokata w okolicy Gainesville

    I # 8217; m przykro, 偶e mieli do czynienia z tym.

    To brzmi jak mo偶na mie膰 wa偶ny przypadek # 8212; mo偶e trzeba zakwestionowa膰 go przez agencje sprawozdawczo艣ci kredytowej pierwszy, ale 偶e # 8217; s co艣 mo偶na porozmawia膰 z prawnikiem na temat.

    I # 8217; ll wys艂anie prywatnej wiadomo艣ci e-mail w celu om贸wienia tego dalej. Jest prawnikiem w P贸艂nocnej Florydzie 偶e zalecamy i mo偶e on by膰 w stanie pom贸c lub mo偶e pozwa膰 mo偶emy dla Ciebie (je艣li dotyczy) tutaj w Alabamie jak Wells Fargo mo偶e by膰 pozwana w ka偶dym stanie.

    Dzi臋ki za pytanie i czekam na kontakt z Pa艅stwem. b臋d臋 poza miastem i trudno dotrze膰 w tym tygodniu, ale wy艣le 鈥嬧媔nformacje poczt膮 elektroniczn膮.

    w ubieg艂ym roku dowiedzia艂em si臋, 偶e stary rachunek bankowy zosta艂 nieprawid艂owo raportowanie do Credit Bureau # 8217; s, 偶e nadal winien $ 1085 dolar贸w na karcie kredytowej, kt贸ra uda艂a si臋 do zbior贸w wiele lat temu. Zap艂aci艂em kart臋 off w ca艂o艣ci w grudniu 2010 roku bank b艂臋dnie podano to do 3 lat. Mia艂o to ogromny wp艂yw na ka偶dy aspekt mojego 偶ycia i by艂 ca艂kowicie nie艣wiadomy. I zosta艂 poinformowany o tym, kiedy zosta艂 odrzucony wiele razy si臋 o kredyt hipoteczny powodu.

    Kr贸tko m贸wi膮c, dzia艂 us艂ug karty banki robi # 8217; t komunikowa膰 si臋 z dzia艂em odzyskiwania mienia tak Card Services nigdy nie zosta艂 poinformowany, 偶e moje konto zosta艂o wp艂aconych-pe艂ne i zamkni臋te. To by艂a ogromna dziura w ich systemie. I wni贸s艂 spory i us艂ugi kart nadal zg艂asza nieprawdziwe informacje. Zaj臋艂o mi dwa miesi膮ce wykonywania po艂膮cze艅 telefonicznych codziennie na mojej obiadowej i po pracy, aby to rozwi膮za膰. Moja 偶ona (narzeczony w tym czasie) i prawie straci艂 dom starali艣my si臋 kupowa膰. Mog臋 # 8217; t nawet zacz膮膰 opisywa膰 ilo艣膰 stresu ten przyni贸s艂 do mojego 偶ycia. Po miesi膮cach bezsennych nocy, uczucie depresji, 偶e nie mog艂am # 8217; t zapewni膰 dom dla mojej przysz艂ej 偶ony / rodziny i k艂贸ci si臋 z bankiem, w ko艅cu otrzyma艂a przeprosiny od nich i moja sytuacja zosta艂a wykorzystana w studium przypadku, w wyniku kt贸rej Bank tworz膮c nowy dzia艂, kt贸ry zajmuje si臋 wszystkimi sporami. Mam kopi臋 pisma bank wys艂a艂 do wszystkich swoich klient贸w zg艂aszaj膮cych je o nowo powsta艂ego dzia艂u spor贸w. Mam g艂osowe i listy z banku przepraszaj膮c i stwierdzaj膮ce, 偶e byli w b艂臋dzie.

    To # 8217; s by艂o oko艂o roku poniewa偶 to wszystko mia艂o miejsce, ale my艣l臋 o tym cz臋sto. Mieszkam w Maine i dokona艂y pr贸buje skontaktowa膰 si臋 z paru prawnik贸w o tym, ale nigdy nie dosta艂em 偶adnej odpowiedzi. Czy uwa偶asz, 偶e to jest warte pursing? Je艣li tak, to czy masz jakie艣 rady jak si臋 do tego zabra膰? Wiem, 偶e bank by艂 w 100% z naruszeniem w targach Credit Reporting Act.

    I # 8217; m przykro, 偶e zajmuje si臋 tym, ale ja # 8217; ciesz臋, 偶e wreszcie naprawi艂.

    Zrobi艂e艣 spor贸w bezpo艣rednio do agencji sprawozdawczo艣ci kredytowej? Equifax, Experian, TransUnion, itd.?

    Je艣li nie, to zwykle FCRA (ustawa Fair Credit Reporting) wygra艂 # 8217; t stosuje si臋 do banku, nawet je艣li wykonane licznych spor贸w bezpo艣rednio do banku.

    Je艣li tak uczyni膰 spor贸w agencji sprawozdawczych, to zazwyczaj 2 lata z艂o偶y膰 pozew od kiedy agencje i bank odm贸wi艂, aby rozwi膮za膰 problem.

    Mamy czasami stanowi膮 ludzie z innego stanu, kt贸rzy chc膮 z艂o偶y膰 pozew w s膮dzie federalnym w stanie Alabama # 8212; gdy jeste艣my pozywa agencje raportowania lub przedsi臋biorstwa krajowe zwykle maj膮 t臋 opcj臋.

    Je艣li chcesz porozmawia膰 daj nam zna膰 # 8212; 205-879-2447 i poprosi膰 o rozmow臋 z Carolyn. Niech wiedz膮, 偶e pod艂膮czony AlabamaConsumer.com i chcia艂 przej艣膰 kilka informacji, kt贸re nas. Mo偶na te偶 wype艂ni膰 formularz kontaktowy tutaj i daj nam zna膰 wi臋cej szczeg贸艂贸w.

    Niestety trzeba by艂o sobie z tym poradzi膰 i rozumiem, dlaczego jest on nadal ci臋 trapi.

    Dzi臋ki dla wszystkich wielkim information..Do znasz dobrego adwokata w Teksasie?

    Ann Znam kilka ca艂ego pa艅stwa. Cz臋sto mo偶na zacz膮膰 patrze膰 na ludzi przez http://www.NACA.net # 8212; istnieje funkcja find adwokat wi臋c mo偶na sprowadzi膰 do lokalizacji i praktyki dziedzinie.

    Je艣li szukasz Credit Reporting Act Texas Fair (FCRA) prawnika, napisz do mnie i mog臋 poleci膰 jeden lub dw贸ch ludzi dla ciebie. John (at) WattsHerring.com.

    jest to 艣wietny artyku艂! Mam nadziej臋, 偶e mog臋 naprawi膰 element w moim raporcie kredytowym postawionego przez agencj臋 kolekcji (wynaj臋tego przez UDR # 8211; du偶a firma wynajem). Zap艂aci艂em czynsz na czas co miesi膮c, ale na ko艅cu mojego dzier偶awy UDR dodany 6000.00 $ na moim koncie, poniewa偶 da艂em mniej ni偶 60 dni wypowiedzenia do opuszczenia. Poszed艂em do kierownika i wyja艣ni膰 ten by艂 nieco szalony, 偶eby zrobi膰 i zrobili rozwi膮za膰 moje konto. I wydrukowane o艣wiadczenie pokazuj膮cy zar贸wno 艂adunek i kredyt dan膮 # 8211; wyprowadzi艂a si臋 bez incydent贸w. Najwyra藕niej jednak UDR wys艂a艂 do kolekcji, a nast臋pnie odm贸wi艂 odpowiedzi na moje telefony i e-maile. Ja te偶 walcz臋 o to przez biura kredytowe, ale wydaje si臋, 偶e w 艣lepy zau艂ek. Kiedy rozmawiam z nimi oni skr臋ca膰 histori臋 wok贸艂 (Oh # 8230; tak z艂ama艂e艣 dzier偶awy # 8212; co nie). I # 8217; ve wys艂a艂 im dokumentacj臋, ale nic si臋 nie dzieje.

    Moje pytanie brzmi ..where mog臋 pr贸bowa膰 pozwa膰? 呕y艂em w Bostonie w czasie I wynaj臋tym od UDR, teraz mieszkam w Filadelfii i firma windykacyjna jest oparty na Florydzie # 8230 ;.

    Chcia艂em sprawdzi膰 si臋 z wami na ten temat.

    Je艣li zakwestionowane przez agencje sprawozdawczo艣ci kredytowej, a wygrali # 8217; t go naprawi膰, dosta膰 si臋 z prawnikiem konsument贸w w danym stanie wbija膰 tych facet贸w. Zwykle pozwa膰 komorniczych w tej sytuacji pod FDCPA (Fair Debt Collection Practices Act) oraz ustaw膮 Fair Credit Reporting (FCRA).

    Niestety mamy do czynienia z tym!

    Mam 3yrs dokument贸w jasno wynika z wielu spor贸w z Experian

    Jednak nie mog臋 znale藕膰 odpowiedniego prawnika tutaj w vhicago

    Je艣li tylko sp贸r z Experian, cz臋sto mo偶e by膰 pozwany w Teksasie. Albo czasami pozwa膰 firm w federalnym s膮dzie Alabama dla ludzi spoza Alabama.

    Je艣li jeste艣 zainteresowany w rozmowie z nami, wype艂nij formularz kontaktowy, a daje nam podsumowanie tego, co si臋 sta艂o. My # 8217; ll zobaczy膰, czy mo偶emy Ci pom贸c lub czy mo偶emy dosta膰 si臋 do prawnika, kt贸ry mo偶e pom贸c.

    I # 8217; jestem 艣wiadomy tego, jak frustruj膮ce mo偶e by膰 do czynienia z Experian.

    Dzi臋ki za komentarz i za prowadzenie walki!

    Oko艂o 4 lat pomaga艂 TRANSUNION, pokazuj膮c im, 偶e inna osoba wskazana cLYDE jOHNSON Jr.

    ZAPYTANIA byli na m贸j raport I PO INVESTGATION

    Moje wyniki kredytowe zosta艂y przywr贸cone. Teraz po prawie 4 LAT

    Tych badaniach pojawiaj膮 si臋 ponownie. bECAOSE tych 40

    ZAPYTANIA m贸j wynik jest w d贸艂 do 700 689 I 701. jasno

    Du偶a liczba zapyta艅 s膮 powodem mojego kredytu Wynik jest taki. I Haven 8217; T mia艂 problem z moich zwyk艂ych odpowiednik贸w BUSINESS w d艂ugim czasie, poniewa偶 s膮 one ju偶 otrzymywa膰 w terminie p艂atno艣ci lub przed TIME. m贸j raport

    M贸j problem i wierz臋, 偶e ich jest jaki艣 zmowa i korupcja dzieje. Mam zamiar zadzwoni膰 wszystkie trzy agencje i spr贸buj ponownie skorygowa膰 m贸j raport. Potem mam zamiar pozwa膰 i potrzebuj臋 pomocy lub adwokata, kt贸ry z艂o偶y do swoich op艂at, kt贸re powinny by膰 bardzo zarabia. Dzi臋kuj臋 Ci.

    Czy trzeba przej艣膰 przez procedur臋 sporu przed z艂o偶eniem wobec przedsi臋biorstw (-a), kt贸re da艂y z艂e informacje do biura sprawozdawczo艣ci kredytowej. Wydaje mi si臋, 偶e masz jaki艣 rodzaj znies艂awienie, zaniedbania, lub oba, kt贸re prowadz膮 do uszkodze艅.

    Wielkie pytanie i oto kilka odpowiedzi dla ciebie.

    Po pierwsze, pod FCRA (Fair Credit Reporting Act), aby mie膰 mo偶liwo艣膰 pozwania dostarczyciel (jeden podawanie fa艂szywych informacji do biura), a nast臋pnie tak trzeba sporu na drodze do biura, a potem trzeba powiadomi膰 dostarczyciel. G艂upie, ale jego prawo.

    Po drugie, je艣li dostarczyciel jest komornik podlega FDCPA (Fair Debt Collection Practices Act), to mo偶na pozwa膰 pod FDCPA dla fa艂szywej sprawozdawczo艣ci kredytowej i don # 8217; t musz膮 przej艣膰 przez proces spor贸w FCRA. Otrzymujemy prawnicy argumentuj膮c FCRA ma pierwsze艅stwo lub puka si臋 z FDCPA ale # 8217; nie jest poprawna.

    Po trzecie, je艣li dostarczyciel to firma hipoteka podlega ReSPA (nieruchomo艣ci procedur rozstrzygania ustawy), w贸wczas zazwyczaj mo偶na zrobi膰 co # 8217; s nazywane RFI (zapytanie) i NOE (zawiadomienie o b艂臋dzie) doprowadzenie do firmy hipotecznych # 8217; s uwaga b艂膮d informacji kredytowej. Istniej膮 specjalne zasady, kt贸rych nale偶y przestrzega膰, ale mo偶e to by膰 pomocne.

    Po czwarte, masz racj臋 masz roszczenia takie jak znies艂awienie itp ale wielu s膮dach zasada, 偶e 鈥嬧婩CRA wyprzedza lub puka si臋 prawo pa艅stwa (takie jak znies艂awienie), gdy chodzi o raportach kredytowych. Dlatego bezpieczniej jest sp贸r pod FCRA chyba 偶e masz dobry pow贸d, aby pomin膮膰 ten proces i przej艣膰 bezpo艣rednio pod FDCPA (komornika) lub ReSPA (sp贸艂ka hipotecznych).

    To mo偶e by膰 wi臋cej informacji, ni偶 chcia艂, ale mam nadziej臋, 偶e jest pomocne # 8230; ..

    Dzi臋kuj臋 John. I # 8217; m w Teksasie, ale I # 8217; ll utrzyma膰 si臋 w umy艣le dla przysz艂ych skierowa艅. Dobra informacja!

    Brzmi nie藕le. Je艣li potrzebujesz pomocy w Teksasie Mam prawnik贸w tam pracowa膰 na tych rodzajach spraw, wi臋c daj mi zna膰, je艣li czego艣 nie potrzeba. Wszystkiego najlepszego!

    I walcz膮 z TU i wszystkich innych w ci膮gu ostatnich 2 lat. Posiadam w艂asne firmy i nigdy nie u偶ywa膰 mojego kredytu. Gdy wyj膮艂em moje raporty ponad rok temu, musia艂em zakwestionowa膰 wiele element贸w. Wreszcie widz臋 艣wiat艂o, ale jest jeden w moim raporcie, 偶e nie jest moje. Niewielka karta kredytowa $ 300 Limit otwarte 2 miesi膮ce i op艂ata off. Bilans m贸wi wyp艂acona w ca艂o艣ci i sprzedany do innego po偶yczkodawcy. Wys艂a艂em dwa uwierzytelnione liter. jeszcze nie odpowiedzieli oni na mnie. Nie mam dowodu, 偶e to jest moje konto i nie b臋dzie go usun膮膰. Wszyscy m贸wi膮 jest weryfikowana. I znowu zakwestionowane z TU i wys艂a艂 innego bieg艂ego List do usuwania CC wymagaj膮cy. To by艂o na moim raporcie za 5 lat i nie by艂em w stanie dosta膰 偶adnego kredytu. Czy mog臋 pozwa膰 je? Jestem gotowy i co trzeba. Wszystko czego chc臋 to to poza moje sprawozdanie i b臋d臋 mie膰 wysoki wynik. Co ja robi臋. Ostatni list maj膮 til 1 do usuni臋cia. No i CRA zakwestionowa艂a tak偶e dla mnie 4 razy. Nadal wszyscy wr贸c膮 zosta艂 zweryfikowany. Mam tu cierpieli.

    Je艣li mieszkasz w Alabamie my # 8217; ll ch臋tnie si臋 z tob膮 spotka膰. Je艣li jeste艣 w innym kraju mo偶e mo偶emy dosta膰 si臋 do kogo艣 w swoim stanie, kt贸ry mo偶e pom贸c lub mo偶na pozwa膰 w Alabamie.

    I # 8217; ll wys艂anie bezpo艣redniego e-mail, a je艣li b臋dzie mo偶na r贸wnie偶 zadzwoni膰 do biura na 205-879-2447 i poprosi膰 o Carolyn. Powiedz jej, 偶e pozostawi艂 komentarz na naszej stronie internetowej i prosi艂em ci臋 nazywa膰 za艂o偶y膰 na wizyt臋 telefonicznie. Uzyskaj nam swoje dane przed wywo艂aniem prosimy # 8212; Timeline, raporty kredytowe, spory, dow贸d otrzymania spor贸w, wyniki bada艅 z TransUnion itp

    Mam op贸藕nie艅 w p艂atno艣ciach na mojej p艂ycie. Technicznie jest to uzasadnione znak, w rzeczywisto艣ci jest to spowodowane nie z winy mojego. Capitol Jeden zakupiony bank m贸j CC odby艂o si臋 i zatrzyma艂 wszystkie p艂atno艣ci automatycznych bez mi odbiera 偶adnego zawiadomienia o tym, wi臋c 1 p艂atno艣膰 zosta艂a pomini臋ta przed znalezieniem si臋. By艂oby to trudne do zakwestionowania przez nieobj臋te swoimi podanych parametr贸w maj膮cych # 8220; absolutny dow贸d, 偶e informacja jest b艂臋dna zg艂aszanych # 8221 ;? Bior膮c pod uwag臋, 偶e skontaktowa艂y zar贸wno Capital One i Experian i zar贸wno zaprzeczy艂 pro艣b臋 do usuwania, co polecacie zrobi膰? Z g贸ry dzi臋kuj臋.

    呕e nie robi # 8217; t wydaje si臋 s艂uszne, 偶e Cap Jeden zatrzyma艂 p艂atno艣ci samochodowych. Prosi艂bym Cap Czym ich w艂adza by艂a to zrobi膰 i wyja艣ni膰, jak to wp艂yn臋艂o na ciebie.

    Mo偶e mieli prawo to zrobi膰.

    A je艣li nie, to mog膮 one by膰 na haku za wszelkie szkody dla Ciebie, kt贸re mog膮 obejmowa膰 szkody kredytowych.

    Istnieje wiele problem贸w tutaj, ale chcia艂bym zacz膮膰 popychanie Czapka One wyja艣ni膰, dlaczego to zrobi艂.

    Mo偶e poleci膰 adwokata w okolicy Nashville pozwa膰 agencje ratingowe / D艂u偶ne Kolektory zg艂aszania fa艂szywych informacji? Witryna NACA ma nikogo w zasi臋gu 100 mil.

    I don # 8217; t znam nikogo w Nashville, kt贸ry robi to rodzaj pracy.

    Mieszkam w okolicy Huntsville wi臋c nie daleko # 8212; daj mi zna膰, je艣li chcesz porozmawia膰, a widzimy, kt贸rzy s膮 oskar偶eni, gdzie najwi臋kszy sens do s膮du, kt贸ry b臋dzie najlepiej pom贸c, etc.

    Zadzwo艅 do mojego biura na 205-879-2447 i niech Carolyn wiesz, 偶e jeste艣 chc膮c da膰 jej informacji o swojej sytuacji, a potem mo偶e nas ustawi膰 szybki telefon, aby zobaczy膰, jak mo偶emy Ci pom贸c.

    Dzi臋kuj臋 Ci! Zostawi艂em wiadomo艣膰 dla Carolyn kilka minut temu.

    Wielki # 8212; Do us艂yszenia!

    Cze艣膰. Mia艂em na pytanie, czy mog臋 pozwa膰 wynajem agencj臋 do korzystania z aplikacji do wynajmu duplex I z艂o偶onego w ubieg艂ym roku, aby umie艣ci膰 swoje nazwisko na umowie najmu podpisanej lub nigdy nawet saw.they trzyma艂 mnie odpowiedzialno艣ci za z艂aman膮 dzier偶awy krewny m贸j by艂 odpowiedzialny. I ju偶 przez d艂ugi proces, aby w ko艅cu zdoby膰 j膮 usun膮膰 ten tydzie艅. Ale szkoda bo b臋d膮c na moim raporcie kredytowym dla mojej pracy na ca艂y rok wp艂yn臋艂a mnie (musz臋 utrzyma膰 dobry kredyt), trzymam coraz odm贸wiono karty kredytowej, aby pom贸c odbudowa膰 kredytu. I tak dalej # 8230;

    Cze艣膰. Mam proste pytanie. Mam b艂臋dy w moim raporcie. I zakwestionowane im. Experian stwierdzi艂 by艂y ju偶 zweryfikowane i nie kolejne dochodzenie. Zgodnie z 搂 609 FCRA ja r贸wnie偶 o proces weryfikacji u偶ywanych i oryginalnych dokument贸w, kt贸re wykaza艂y, m贸j podpis. FCRA specjalnie stwierdza biuro kredytowe musz膮 przes艂a膰 mi te informacje, je偶eli s膮 wymagane. Je艣li nie wysy艂a zweryfikowany podpisan膮 umow臋, mog臋 pozwa膰 Biura naruszono FCRA? Ka偶da pomoc b臋dzie mile widziane. Jestem mieszka艅cem Gruzji ale chcia艂by z艂o偶y膰 pozew federalny, je艣li to mo偶liwe. b臋d臋 robi膰 to jak najszybciej, ale potrzebuj臋 twojej rady.

    Dzi臋ki za komentarz / pytanie.

    Tutaj # 8217; s wiersz # 8212; je艣li masz fa艂szywe informacje i Experian odmawia zbadania, a nast臋pnie normalnie mo偶na pozwa膰 pod FCRA w s膮dzie federalnym.

    Teraz o oryginalnych dokument贸w z podpisem, 偶e normalnie nie jest wymagane.

    Czasami pracujemy z prawnikami w Gruzji i czasami pozwa膰 firm jak Experian w Alabamie, nawet gdy ludzie 偶yj膮 w innych krajach. Wi臋c je艣li chcesz dyskutowa膰 to w szczeg贸艂ach, zadzwoni膰 do mojego biura na 205-879-2447 i poprosi膰 o Carolyn. Powiedz jej, 偶e jeste艣 w Gruzji, ale chcia艂em z tob膮 rozmawia膰. Wy艣lij nam szczeg贸艂y co to jest b艂膮d, co wysi艂ki zosta艂y dokonane do sporu, odpowiedzi od Experian, etc.

    Dzi臋ki i ch臋tnie pomog膮 Ci przemy艣le膰 te kwestie.

    Cze艣膰 # 8211; By艂am ofiar膮 kradzie偶y to偶samo艣ci przez mojego by艂ego narzeczonego. Mog臋 udowodni膰, 偶e zapisa艂 si臋 na myfico.com i Credit Monitoring experian.com us艂ug w moim imieniu, aby mie膰 oko na m贸j kredytowej # 8212; Korzystaj膮c z tej informacji, aby zapisa膰 si臋 na wielu kartach kredytowych w moim imieniu bez mojej zgody lub zezwolenia. Czy mog臋 pozwa膰 osob臋 fizyczn膮 pod FCRA? Jestem w MN i mam twardy czas uzyskania pomocy od prawnika. Ostatnim powiedziano mi by艂o z艂o偶y膰 pozew obywatelskiemu siebie. Czy to prawda # 8230;

    Zazwyczaj mo偶na pozwa膰 z艂odziej ID # 8212; I don # 8217; t know prawo MN wi臋c don # 8217; t zna膰 szczeg贸艂贸w. Spr贸buj Pete Barry w Minneapolis # 8212; on # 8217; s wielki prawnik konsument i m贸j przyjaciel.

    Teraz w miar臋 pozywa osobnika pod FCRA (Fair Credit Reporting Act) # 8212; kt贸ry normalnie nie jest dozwolone, ale mo偶e mie膰 specjaln膮 sytuacj臋, w kt贸rej dana osoba zosta艂a ci膮gn膮c swoje raporty kredytowe.

    Zdecydowanie si臋 z Pete i zobaczy膰, czy on mo偶e pom贸c.

    Niestety mog臋 # 8217; t pom贸c bezpo艣rednio, ale mam nadziej臋, 偶e ta odpowied藕 daje troch臋 wskaz贸wek.

    Niestety radzenia sobie z tym i mam nadziej臋 dosta膰 wszystko wyprostowa膰 ASAP!

    Maj膮 wspania艂y nowy rok # 8230;

    Po pierwsze, strona jest wspania艂a, jak jest twoja reakcja na te opublikowania na tej stronie. Dyskusja o robienie dobrej pracy!

    Mam do czynienia z Synchrony Bank (dawny GE Capitol) na dw贸ch oddzielnych rachunkach 偶e zarz膮dzaj膮 dla wi臋kszych sprzedawc贸w, JCPenney i Amazon. W ka偶dym przypadku, maj膮 obni偶ony m贸j limit kredytowy stwierdzaj膮ce informacje u偶ywane na moim raporcie kredytowym u偶yto do maja determinacja. Obni偶enie Penney # 8217; s konto wszed艂 w pierwszym mailu jednak by艂em ju偶 艣wiadomy tego, co by艂o w moim raporcie kredytowym i 偶e by艂a w b艂臋dzie. Jest zaanga偶owany seri臋 rachunki medyczne, 偶e moja firma ubezpieczeniowa zosta艂a op贸藕niaj膮cych dalej. Jednak po delikatnym tr膮ca z DOI, m贸j przewo藕nik ubezpiecze艅 znalaz艂y # 8220; B艂膮d # 8221; i zacz膮艂 p艂aci膰 wszelkie roszczenia. Us艂ugodawca medyczny i przewo藕nik ubezpieczenia pod warunkiem mnie z pisemn膮 dokumentacj膮 rozliczenia i 偶e rachunki by艂y usuwane z kolekcji i ponownie zg艂osi膰 do agencji ratingowych.

    Zadzwoni艂em numer podany w li艣cie Synchrony i powiedzia艂 im wszystko to, z pro艣b膮 o numer faksu, 偶e mog臋 dostarczy膰 im informacji oraz do zaprzestania obni偶ania mojego limitu kredytowego (co oczywi艣cie nale偶y zg艂asza膰 na mojego kredytu i uczyni膰 m贸j wska藕nik zad艂u偶enia kredytowego b艂臋dnie zawy偶one, etc # 8230;) Synchrony odm贸wi艂 informacje (by艂o to po czeka艂em mened偶er anga偶owa膰), a tak偶e odm贸wi艂 mi dalsze informacje kontaktowe dla kogo艣 z wi臋ksz膮 w艂adz臋. To bezpo艣rednio wp艂ywa na moj膮 refi mojego kredytu mieszkaniowego. Potem zrobi艂 to samo na moim koncie Amazon tylko by艂a to ma艂a karta i nie zrobi艂 # 8217; t mie膰 du偶o r贸wnowagi # 8230; co艣 takiego mo偶e $ 50 lub tak dolar贸w. Oni obni偶ony limit do $ 50 i faktycznie zauwa偶y艂 w swoim pi艣mie, 偶e by艂y przy u偶yciu tego samego raportu kredytowego (wymienione one dat臋 wyci膮gn膮艂 i wyci膮gn膮艂 z CRA) jako jeden wykorzystywane do obni偶enia mojego Penney # 8217; s kart臋. I znowu zadzwoni艂 i sam bieg doko艂a. Tym razem mam ahold zar贸wno Penney # 8217; s i Amazon bezpo艣rednio.

    Zmusi艂o Synchrony da膰 mi troch臋 wi臋cej uwagi, a tak偶e nazwy poszczeg贸lnych obs艂ug膮 konta klienta dla Penney # 8217; s i Amazon (jak wszystkie du偶e klienci otrzymuj膮), kt贸ra mia艂a zaj膮膰 moje obawy na poziomie bardziej wykonawczej # 8230 ;Nie. Te kobiety nigdy nie wr贸ci艂 m贸j komunikacj臋. Zamiast tego, w dalszym ci膮gu do czynienia z zarz膮dzaniem ni偶szego poziomu, kt贸ry rzeczywi艣cie zostawi艂a mnie wiadomo艣ci i wys艂a艂 dodatkowe litery, kt贸re w prosty spos贸b wyt艂umaczy膰 ten sam proces jak oryginalnych list贸w kredytowych opuszczania. I wreszcie przesta艂a walczy膰 na troch臋 zirytowany, te偶 by艂em chory i utrzymanie moje pe艂ne wymagania czasu pracy. Ja jednak nie op艂aca膰 konto Amazon w ca艂o艣ci i za偶膮da艂, aby go zamkn膮膰 poprzez ich centrum przetwarzania online.

    Wczoraj otrzyma艂em kolejny list od synchronizacji zauwa偶aj膮c, 偶e oni * * postanowi艂a zamkn膮膰 swoje konto w Amazon # 8230; ponownie stosuj膮c star膮 raportu kredytowego i zauwa偶aj膮c tych samych powod贸w. To jest niedorzeczne! Zap艂aci艂em j膮, zamkn膮艂 je i przesta艂 si臋 sprawozda艅 miesi臋cznych # 8230; kt贸ry nadal odbiera膰 nawet zerowe saldo konta, bo to jest zautomatyzowany. Jedynym sposobem, zatrzymuj膮 si臋, gdy konto zosta艂o zamkni臋te. Wi臋c znowu zadzwoni艂 i znowu dosta艂 podobny wym贸wek tylko ten czas, numer faksu, gdy zapyta艂em.

    Mam teraz dwa pytania # 8230; (1) Czy masz kogo艣 mo偶na poleci膰 w Wisconsin? Ja si臋 pomi臋dzy Madison i Milwaukee. (2) Czy to jest czas, aby dosta膰 si臋 z prawnikiem? Czuj臋 si臋 jak to jest i potencjalnie domaga膰 odszkodowania. Je艣li mam to zrobi膰, musz臋 powstrzyma膰 si臋 od sk艂adania skarg na szczeblu pa艅stwowym (z Ochrony Konsument贸w oraz Departamentu Instytucji Finansowych) i poziomie federalnym?

    Dzi臋kuj臋 za komentarz i mi艂e s艂owa! I im doceni膰 # 8230 ;.

    Niestety mamy do czynienia z tym # 8212; bardzo frustruj膮ce, gdy jedna firma robi co艣, co ma efekt domina.

    Je艣li by艂y w Alabamie chcia艂bym zrobi膰 kilka sugestii.

    Po pierwsze, zawsze jest moc w wysy艂aniu list贸w starannie uwierzytelnione r, co si臋 sta艂o. Gdy firma dostaje listem poleconym, w przeciwie艅stwie do tylko jeden telefon lub e-mail, to zwykle czyni je zwraca膰 uwag臋. Nasz 偶art # 8220; No dobra wiadomo艣膰 przychodzi listem poleconym # 8221; i # 8220; I # 8217; przesy艂am wam to certyfikat, jak chc臋, aby upewni膰 si臋, 偶e dostajesz to, ale my艣l臋, 偶e # 8217; ll podoba coraz to # 8221.;

    Wi臋c rozwa偶y膰 t臋 opcj臋.

    Po drugie, mo偶na wnosi膰 skargi (CFPB) agencji stanowych i federalnych. I don # 8217; t zobaczy膰 偶adnych szk贸d w ten spos贸b, a zw艂aszcza CFPB mo偶e dosta膰 ich uwag臋. mog膮 skierowa膰 ci臋 do innej agencji, ale chcia艂bym zacz膮膰 od (Biura Ochrony Konsument贸w finansowe) CFPB.

    Teraz je艣li chodzi o pytania. , , ,

    W Wisconsin wiem DeVonna Rado艣膰 z konferencji. Ona wie, co robi i wierz臋, 偶e ona jest w Wisconsin # 8212; Big Bend? I don # 8217; t wiem jak blisko, ale wiem, 偶e dla mojej firmy, 膰wiczymy w ca艂ym stanie i mo偶e ona by膰 taka sama.

    Chcia艂bym zacz膮膰 DeVonna # 8212; zobaczy膰, czy ona zaleca podj膮膰 pewne dzia艂ania prawne lub uda膰 si臋 do agencji czy bieg艂ego tras膮 si臋 lub jak膮艣 kombinacj臋.

    Najlepsze 偶yczenia i daj nam zna膰, je艣li jeste艣 w stanie rozwi膮za膰 ten # 8212; by膰 dobrze wiedzie膰, aby m贸c pomaga膰 innym z tym samym problemem.

    Jeszcze raz dzi臋kuj臋 za komentarz # 8230 ;.

    Dzi臋kuj臋 za odpowied藕. Chcia艂em na bie偶膮co informuje o co dzia艂o si臋 od pisa艂em.

    Znalaz艂em korporacyjnej poczty elektronicznej do synchronizacji i kilku kluczowych CEO # 8217; s w ich detaliczny podzia艂u finansowego. I planuje na e-mail i wys艂a膰 sam膮 komunikacj臋 uwierzytelniony. Jednak uda艂o mi si臋 uratowa膰 moje grosze na ten jeden! Wys艂a艂em e-mail do bardzo szczeg贸艂owych dw贸ch oficer贸w korporacyjnych i ich og贸lnej skrzynki us艂ug korporacyjnych jednak, Ja r贸wnie偶 kopiowane w JC Penney prawnej (mia艂em kontakt z moim pocz膮tkowym reklamacji), a tak偶e Amazon # 8217; s przedstawicielem serwisu (ponownie, z mojego poprzedniego reklamacji).

    Nauczy艂em si臋 dawno temu, 偶e gdy zadzwoni臋 lub radzi膰 sobie z takimi firmami jak to w 偶aden spos贸b, 偶e dokument, kt贸ry mia艂em do czynienia z tymi datami itp Prawie ka偶da linia telefoniczna us艂uga jest zapisanych do kontroli jako艣ci tych dni. To mo偶e by膰 prawdziwa pomoc dla konsumenta, jak mo偶na wnioskowa膰 firma ci膮gn膮膰 rozmow臋 (te s膮 zazwyczaj zapisywane i archiwizowane przez znaczny okres czasu) i s艂ucha膰 rozmowy sami. Oczywi艣cie, to wysy艂a komunikaty dos艂ownie, 偶e m贸wisz prawd臋 i s膮 pewni swoich praw. Zreszt膮, kiedy艣 moje rekordy doda膰 szczeg贸艂 do listu, kt贸ry rozmawia艂em i kiedy tak nie by艂o pomyli膰 moje konto sytuacji. Potem nast臋puje z kilku punkt贸w z sekcji FDCPA i FCRA skupiaj膮c si臋 na swoich potencjalnych narusze艅 i mo偶liwo艣ci grzywien, a tak偶e mojej najbli偶szej gwarancji zabezpieczenia prawnikiem (potencjalnie na ich koszt). Zauwa偶y艂em te偶, 偶e gdyby trzeba podj膮膰 dalsze kroki prawne w s膮dzie federalnym, kt贸ry z pewno艣ci膮 towarzyszy膰 偶e dzia艂ania z dodatkowymi opi艂ki wniesienia skargi do r贸偶nych i odpowiednich agencji stanowych i federalnych. Ja r贸wnie偶 kopie e-maili i innej korespondencji mi臋dzy mn膮 a zar贸wno JC Penney i Amazon.

    Wyruszy艂em co nie by艂o nieuzasadnione 偶膮dania satysfakcji (nie prosi膰 o nagrodzie pieni臋偶nej, moim g艂贸wnym celem jest przywr贸cenie mojego kredytu i korekt臋 moich raportach). Poprosi艂em wszystkich moich granicach maj膮 by膰 przywr贸cone, pisemne zawiadomienie o przywr贸cenie wraz z kopi膮 swojego uprzedzenia aktualizuje trzech agencji ratingowych i za to wszystkim powinna nast膮pi膰 w ci膮gu 10 dni roboczych od daty mojego maila. Zostawi艂em m贸j telefon kom贸rkowy, e-mail i adres pocztowy w punktach styku.

    W ci膮gu dw贸ch godzin mia艂em w艂asny synchronizacji firmowej obs艂ugi # 8220; kont VIP # 8221; skontaktowa艂 si臋 ze mn膮 w celu om贸wienia i przegl膮du m贸j # 8220; # 8221 ;. case Jego pocz膮tkowy email zauwa偶y膰 musia艂by jego # 8220; wyja艣niaj膮cego i ocena # 8221; zako艅czy膰 w ci膮gu 10 dni. I nie by艂o wygodne z wp # 8220; jego dochodzenie # 8221; wi臋c zadzwoni艂em do niego na osobistym bezpo艣redni膮 lini臋 wyjecha艂 do mnie. Rozmawiali艣my kr贸tko i wskaza艂, 偶e to co on planuje by艂 mi臋kki uchwyt na moim kredytu zweryfikowa膰 zmian臋 informacji. Powiedzia艂em mu, nie by艂o potrzeby, jak mia艂em kopi臋 dochodzenia ko艅cowego przedstawiaj膮cy zaktualizowan膮 b艂臋dne informacje i ch臋tnie je poda膰, nie trzeba nawet lekko ding m贸j Fico nawet z mi臋kkiej ci膮gn膮膰. On zgodzi艂 si臋 i da艂 mi bezpo艣redni faks. On r贸wnie偶 przeprosi艂 i powiedzia艂 byliby # 8220; patrz膮c na # 8221; proces, kt贸ry wynika艂 w mojej ofercie wspierania informacje odmowy w pierwszej kolejno艣ci.

    Ja przewiduj膮c, 偶e moje pro艣by o rozdzielczo艣ci zostan膮 spe艂nione, zw艂aszcza, 偶e 鈥嬧媙ie szukali 偶adnych odszkodowania za straty moralne w tym czasie. Nie dosz艂o do dokument贸w prawnych wszelkiego rodzaju 偶ebym zrzeka si臋 wszelkich praw do prowadzenia ich mam wybra膰, aby w tym momencie. Nawet gdyby tak by艂o wymy艣li膰, zamierzam grzecznie odm贸wi膰 i zarezerwowa膰 moje prawo do przysz艂ych dzia艂a艅. Mam nadziej臋, 偶e to pomo偶e innym, kt贸rzy przychodz膮 na swojej stronie!

    呕e # 8217; s 艣wietna wiadomo艣膰.

    Mam nadziej臋, 偶e mnie to naprawi膰. Brzmi jak by艂a艣 bardzo sumienny i 偶e wys艂a艂 wiadomo艣膰 do nich, aby nie gra膰 w gry z tob膮.

    Dzi臋ki za podzielenie si臋 swoj膮 histori膮.

    Ciesz臋 si臋, 偶e natkn臋li艣my si臋 na tej stronie. To # 8217; s bardzo pouczaj膮ce i wydaje si臋 by膰 bardzo pomocne. Dzi臋kujemy za po艣wi臋cenie czasu, aby pom贸c nie tylko ja, ale wszyscy tutaj.

    Teraz tutaj # 8217; m贸j problem .. I zosta艂 ranny w pracy w marcu 2014 roku i zosta艂 przewieziony do szpitala, aby by膰 wyrejestrowany. Podczas gdy przyznawa艂 mi, pani chcia艂a moje prawo jazdy i kart臋 ubezpieczenia. Wyja艣ni艂em jej, 偶e zosta艂 ranny w pracy i 偶e b臋dzie obj臋te workman # 8217; odszkodowanie. Ona powiedzia艂a, 偶e 鈥嬧媟ozumie to, ale nadal potrzebne moje informacje na temat pliku. Wi臋c niech臋tnie da艂em jej informacji.

    Kilka miesi臋cy po wypadku, zacz膮艂em coraz robocalls ze szpitala. Dosta艂em w kontakcie z ich dzia艂u rozlicze艅 i ponownie wyja艣ni艂, 偶e to roszczenie WC. I r贸wnie偶 da艂 im nazw臋 firmy ubezpieczeniowej WC, z likwidator szk贸d # 8217; s imi臋, kt贸re nadzorowa艂 moj膮 spraw臋, a bezpo艣redni numer do swojego biurka.

    Jeszcze kilka tygodni min臋艂o, a nast臋pnie zacz膮艂em ponownie odbieranie po艂膮cze艅. Wi臋c jeszcze raz skontaktowa艂em si臋 z dzia艂em rozlicze艅 szpitala. Powiedziano mi, 偶e informacja zosta艂a wys艂ana do regulatora roszcze艅, ale dostali 偶adnej odpowiedzi od niej.

    Moja WC Pozew zosta艂 rozstrzygni臋ty w listopadzie 2014 roku, a oni zgodzili si臋 pokry膰 wszelkie koszty od momentu urazu do dnia, w kt贸rym sprawa zosta艂a rozliczona. Ale ja po prostu otrzyma艂 kopi臋 mojej dzisiejszej kredytu, a teraz # 8217; s tam.

    Wi臋c mam spraw臋, a je艣li tak, to jest przeciwko szpitalu niedok艂adnie trzyma mnie odpowiedzialny i zg艂aszania fa艂szywych informacji do biur kredytowych, czy by艂oby towarzystwo ubezpieczeniowe WC za obraz臋 s膮du, 偶e nie robi tego, co zgodz膮 si臋 w warunki naszej osady?

    Jeszcze raz dzi臋kuj臋 za wszelkie rady mo偶esz mi da膰.

    Dzi臋kuj臋 za Twoje mi艂e s艂owa.

    To jest trudne po艂o偶enie by膰 w kt贸rym z艂apany mi臋dzy toalet膮 (praca zarys) i szpitalu.

    Kilka pyta艅 do ciebie # 8212; a je艣li mieszkasz w Alabamie zadzwo艅 na 205-879-2447 zamiast odpowiada膰 publicznie.

    1. Czy wiesz gdy WC zap艂aci艂 rachunki?

    2. Co raportu kredytowego pokazu # 8212; szpital czy kolektor? Ile? Kiedy to pokazuj膮 konto b臋d膮c # 8220; # 8221 ;? otwarty

    3. Czy wiesz, czy WC powiedzia艂 szpital by艂oby zap艂aci膰 rachunki? Je艣li tak, to kiedy?

    4. Na robo wzywa # 8212; tych, do domu lub kom贸rk臋?

    Jestem przekonany, trzeba si臋 z prawnikiem to rozwi膮za膰. Terminy mog膮 by膰 nieco trudne i musimy patrze膰 na zam贸wienie / rozliczenia z WC, aby zobaczy膰, co m贸wi膮.

    Je艣li jeste艣 w stanie Alabama zadzwo艅 na 205-879-2447 lub mo偶na skontaktowa膰 si臋 z nami za po艣rednictwem strony internetowej. My # 8217; ll by膰 otwarty w poniedzia艂ek, ale czu膰 si臋 swobodnie zadzwoni膰 / wype艂ni膰 formularz w dowolnym czasie.

    Je艣li jeste艣 gdzie艣 indziej, dosta膰 si臋 z prawnikiem w dziedzinie ochrony konsument贸w w danym stanie.

    Przykro, 偶e mia艂 do czynienia z tym # 8212; je艣li mo偶emy b臋dziemy szcz臋艣liwi, aby pom贸c.

    I jeszcze raz dzi臋kujemy za swoimi uwagami rodzaju.

    Nie wiem, czy to b臋d膮 mog艂y by膰 udost臋pniane # 8230; .Ale moje do艣wiadczenie zawodowe w opiece zdrowotnej i ubezpieczenia. Konkretnie, billing i mam niewielki stopie艅 (wkr贸tce Masters) w badaniach prawnych. We藕 to wszystko za to, co b臋dzie!

    Nie mia艂by roszczenie wobec szpitala. Niezale偶nie od tego, czy jest OC (jak WC w Twoim przypadku), kt贸re pacjent, s膮 nadal odpowiedzialny za wszelkie op艂aty ponoszone. Kt贸ry jest cz臋艣ci膮 dokumentacji wykona膰 przy przyj臋ciu i jest kawa艂ek, co nazywa # 8220; przyporz膮dkowanie 艣wiadczenia # 8221; kt贸ra pozwala dostawcy medycznej Bill kolejn膮 imprez臋 w Twoim imieniu. Pracownik # 8217; s Kompensacja jest notorycznie jest troch臋 powolny, poniewa偶 zawsze wi膮偶e si臋 dochodzenie w sprawie incydentu. Zazwyczaj, z medycznego punktu widzenia rozlicze艅, dostawca wy艣le 鈥嬧媟achunek przewo藕nikowi WC i uzyska膰 numer reklamacji na przyk艂ad szkody. Jednak szpital i ka偶dy inny dostawca medyczna nie jest w 偶aden spos贸b zobowi膮zany do utrzymania czekaj膮c 偶e do rozliczenia. Je艣li szpital czu艂 ustawa zosta艂a starzenie poza w艂asnymi specyfikacjami wewn臋trznych, mog膮 one (i robi膮), to rachunek osobisty ubezpieczenia.

    Stamt膮d, ubezpieczenie dostan膮 twierdzenie, 偶e wyra藕nie (lub powinny by膰 wyra藕nie) pokazuje szkoda jest WC. Ubezpieczenie nast臋pnie pends roszczenia i wysy艂a pismo z pro艣b膮 o szczeg贸艂y szkody oraz informacje przewo藕nika WC. Zwykle b臋dzie to tak偶e jak膮艣 form臋 subrogacji Chc膮 podpisa膰 kt贸ry gwarantuje p艂atno艣膰 ubezpieczenia z WC za rachunki firmie p艂aci podlegaj膮cych przypadku WC.

    Niech # 8217; s zatrzyma膰 si臋 tam na drugim # 8230; je艣li chce to rozwi膮za膰 na w艂asn膮 r臋k臋 przed adwokatem, to trzeba sprawdzi膰, czy ubezpieczenia osobowe, jak r贸wnie偶 WC by艂 kiedykolwiek zapowiadane przez szpital. Je艣li nie, to jest to cz臋艣ciowe b艂膮d (jeszcze nie podlegaj膮 jakiejkolwiek czynno艣ci prawnej) ze strony urz臋du szpital rozliczeniowego. W tym momencie, to jest prawie jak sporny wszystko jest ju偶 ustalone. Ale, to b臋dzie dobrze mie膰 te informacje w celu uczynienia spraw臋 ze szpitala, aby je usun膮膰 elementy z raportu kredytowego. Tak偶e naprawd臋 spojrze膰 na raporcie kredytowym (i Robo-rozm贸w) jest to faktycznie jest szpital lub kt贸rykolwiek z niej pochodz膮ce od poszczeg贸lnych dostawc贸w us艂ug medycznych widzia艂a艣? Pozw贸l mi wyja艣ni膰, kiedy idziesz do szpitala z jakiejkolwiek przyczyny, dajesz kart臋 ubezpieczenia. ALE! Sam szpital nie udost臋pniamy informacje z billers dla lekarza widzia艂e艣 lub technika rentgenowskiej. Wi臋kszo艣膰 ludzi b臋dzie wtedy dosta膰 inn膮 ustaw臋, kt贸ra mo偶e wygl膮da膰 to pochodzi z tego samego miejsca / szpitala, ale w rzeczywisto艣ci jest to lekarz # 8217; s grupa rozliczeniowy za lekarza # 8217; s czasu / serwis. Wiele os贸b ignoruje te powiadomienia, poniewa偶 dali swoje informacje ubezpieczeniowego i my艣l臋, 偶e by艂o to. Ci cz臋sto ko艅czy si臋 w kolekcji z tego powodu. * * W przypadku, 偶e jest cz臋艣ci膮 tego, mo偶na uzyska膰 informacje wierzyciela z raportu, do nich zadzwoni膰 i dosta膰 do艣膰 艂atwo obs艂ugiwane / usuni臋te.

    Je艣li to jest rzeczywi艣cie szpital, powiniene艣 by膰 w stanie wywo艂a膰 rozlicze艅 i porozmawia膰 z menad偶erem. Don # 8217; t ba艂agan z kt贸rym艣 z po艂膮cze艅 regularnych powt贸rze艅, gdy偶 nie b臋d膮 mia艂y prawo do robienia tego, co trzeba. Wyja艣ni膰 sytuacj臋 do kierownika, w tym, 偶e dosz艂o do rozliczenia i 偶膮da膰 ich usuni臋cia konta z pliku kredytowej. Powiedz im, 偶e chcesz pismo potwierdzaj膮ce usuni臋cie (zapis ten list na wypadek konieczno艣ci jej sporze z agencji ratingowych). Mo偶esz tak偶e dowiedzie膰 si臋, czy przewo藕nik WC zap艂acone rachunki bezpo艣rednio (zwykle nie) lub da艂 ci rozliczenia rycza艂tu, kt贸ra mia艂a obejmowa膰 rachunki (do艣膰 niezwyk艂e, chyba 偶e sprawa by艂a naprawd臋 brzydkie i d艂ugie). Je艣li nic z tego nie dzia艂a # 8230; wtedy absolutnie p贸j艣膰 drog膮, 偶e pan Watts opisan膮 dla Ciebie. Powodzenia!

    Dzi臋kuj臋 za informacj臋, jak膮 wsp贸艂dzielonego. Zawsze lubi膮 mie膰 r贸偶nych perspektyw i punkt贸w widzenia.

    I # 8217; ll powiedzie膰 to # 8212; Medical Billing to koszmar # 8230 ;.

    Prowadzimy w tej partii, jak i pacjenta / konsumenta trzeba pracowa膰 przez wiele k膮t贸w dosta膰 rzeczy poprawione / zap艂acone. Jak podkre艣li艂, po dodaniu w pracownika # 8217; s odszkodowania do mieszanki, to dodaje kolejny poziom z艂o偶ono艣ci.

    Jeszcze raz dzi臋kuj臋 za podzielenie si臋 swoimi przemy艣leniami i ekspertyzy # 8212; doceniam to!

    Wi臋c jedziemy z kolejnym fiaskiem Experian. To wszystko zacz臋艂o si臋 w listopadzie 2015 roku, kiedy skontaktowa艂 Sears / CBNA (Citibank), gdy zauwa偶y艂em, 偶e na moich raport贸w kredytowych (3), kt贸re by艂y raportowania histori臋 p艂atno艣ci z tego tytu艂u. Otrzyma艂em pismo informuj膮ce, 偶e mieli ostatni termin p艂atno艣ci Lut, 2009 i zamkni臋t膮 dat臋 grudnia 2010. Zamkn臋li swoje konto z powodu mojego bankructwa jako przedmiot polityki. Nie zamkn膮膰 konto, bo mia艂em zerowe saldo zanim z艂o偶y艂 wniosek o upad艂o艣膰. Po tym powiadomiony Equifax, Experian i TransUnion, tego. Equifax i Transunion dokonane odpowiednie zmiany i nie ma pr膮du Problem z tymi dwoma. ALE, Experian (A firma, kt贸ra to firma zagraniczna), wprowadzono 偶adnych zmian. Od tamtej pory wys艂a艂em trzy spor贸w, do kt贸rych ich odpowied藕 jest to, 偶e skontaktowa艂 si臋 z # 8220; dane dostarczyciel # 8221; i potwierdzaj膮 one donosz膮 poprawnie. W moich spor贸w, mam w艂膮czone dokument, (k贸艂ko), z Citibank # 8220; Kancelarii Prezydenta # 8221; us艂ugi kredytowe CITICORP. Dokument ten wyra藕nie pokazuje, 偶e zg艂aszaj膮 nieprawdziwe informacje. Nie b臋d臋 dyskutowa膰, bo znowu Experian czarna lista mo偶e mnie z deklaracj膮 # 8220; # 8221 ;, niepowa偶ne i nie komunikowa膰 si臋 w tej sprawie ponownie. I po raz kolejny o nazwie # 8220; dostarczyciel danych # 8221; (Citibank), a oni powiedzieli, 偶e zg艂aszaj膮 poprawnie i nie ma nic innego mog膮 zrobi膰.

    Nie tylko jest to zg艂aszanych nieprawid艂owo, Experian donosi histori臋 p艂atno艣ci, kt贸ry ma ostatnie dane zg艂oszone by艂 grudzie艅 2010 roku (czyli gdy zamkni臋te), lecz zbierana z Experian # 8217; s w艂asnych raport贸w mamy nast臋puj膮ce (kt贸ry wys艂a艂em do Experian):

    Marzec 2015 Closed grudnia 2010

    Kwiecie艅 2015 (brak danych zg艂aszanych do) Kwiecie艅 2015 i nowy zamkni臋te w kwietniu 2015

    Lipca 2015 ponownie brak danych zg艂aszanych od grudnia 2010 do czerwca 2015 i nowego zamkni臋tego dnia czerwca 2015

    Lipiec 2015 brak danych od grudnia 2010 do lipca 2015 i nowego zamkni臋tego dnia lipca 2015

    (Teraz jest pusty czas, bo nie mo偶e sobie pozwoli膰 raport贸w)

    Stycze艅 2016 brak danych od grudnia do stycznia 2016 roku, a obecnie nowy zamkni臋ty data stycznia 2016

    Marca 2016 Brak danych od grudnia 2010 do marca 2016 roku, a teraz zamkni臋ty data to marzec 2016.

    W tym tempie to b臋dzie w moim sprawozdaniu w wieczno艣膰. Jak to jest teraz Experian donosi, 偶e # 8220; planowane jest do usuwania # 8221; w 2026 roku powinno by膰 2020 lub wcze艣niej, ze wzgl臋du na zapis upad艂o艣ci na koncie.

    Jestem w stanie Nevada i musz臋 pozwa膰 kogo艣, ale nie jestem pewien jednego lub obu.

    Citibank m贸wi, 偶e raport prawid艂owo i Experian raporty nie odzwierciedla膰.

    Przepraszamy za sob膮 tak du偶o czasu i daje mi miejsce upust swoje frustracje. Wszelkie sugestie b臋d膮 z wdzi臋czno艣ci膮 przyj臋te. Harley

    Przykro mi, ale nie odpowiedzia艂 musia艂o klikniemy prawym przyciskiem jako 偶e nigdy nie pojawi艂a si臋 odpowied藕.

    Tutaj # 8217; S wersja skr贸cona.

    Experian jest w艂a艣ciwie m贸wi膮c na pi艣mie, 偶e to konto wygra艂 # 8217; t schodz膮 a偶 do 2026 roku?

    Je艣li tak, to don # 8217; t zobaczy膰, jak to jest mo偶liwe, je艣li jest to konto negatywne.

    Zak艂adam swoj膮 pierwsz膮 powa偶n膮 przest臋pczo艣膰 na rachunku by艂o w 2010 roku? I by艂 upad艂o艣ci w 2010 roku r贸wnie偶?

    Skontaktuj si臋 ze mn膮 prywatnie i mog臋 pom贸c znale藕膰 prawnika, aby pom贸c w Nevadzie.

    Dzi臋ki i przepraszam za op贸藕nienie w reagowaniu # 8212; to by艂 # 8220; operator error # 8221; # 8212; Operator jest mi # 8230; ..

    Mia艂em zerowe saldo w roku 2009. W roku 2010 CBNA / Sears zamkn膮艂 konto z powodu mojego bankructwa i ich polityki, (Rozmawia艂em z Citibank bezpo艣rednio plus list贸w dokumentuj膮cych fakty). Nigdy nie by艂o 偶adnych zaleg艂o艣ci z tego tytu艂u.

    I od tego czasu wys艂a艂 list do certyfikowanego Experian pro艣b膮:

    Pe艂na i kompletna nazwa wierzyciela

    Nazwisko osoby, kt贸ra # 8220; weryfikowa膰 # 8221; Informacja

    Pe艂ny i kompletny adres adres wierzyciela styczno艣膰 Experian

    Pe艂ne i kompletne numer telefonu wierzyciela, kt贸ry skontaktowa艂

    I kopie ca艂ej dokumentacji wykorzystywane do # 8220; zweryfikowa膰 # 8221; informacje otrzymane przez Experian.

    Otrzyma艂em odpowied藕 dzisiaj (oni otrzyma艂 listem poleconym na 4/15/16 i ich zawiadomieniem otrzymanym przeze mnie na 4/25/16 Oni powiedzieli, 偶e wygra艂 # 8217; t. Zbadania ju偶 i skierowa艂 do 611 (a) ( 3) (a) FCRA kt贸re wierz臋 oznacza, 偶e 鈥嬧媜znaczone nim # 8220;. frywolny # 8221 ;. Jak dostarczy膰 偶adnych informacji, 偶adna nie by艂a podana jako rzeczywisto艣ci, dok艂adnie ten sam list zosta艂 wys艂any przed ( . z wyj膮tkiem daty, (formularz listu)), co tylko pokazuje mi, 偶e nie maj膮 zamiaru zgodne z prawem jestem pewien ich weryfikacja by艂a e-Oscar i nie ma gdzie problem stanowi to # 8220;. System # 8221; jest powa偶nie wadliwe, a poniewa偶 by艂 to wsp贸lny wysi艂ek przez # 8220; du偶y 3 # 8243;.. mnie to zmowa przeciwko konsumentowi pieni膮dze to wszystko ich interesuje, a nie klient Experian jest sp贸艂ka zagraniczna nie ma interesu w zgodne z prawem USA

    Ach zapomnia艂bym, tak m贸wi膮 na ka偶dym raporcie miesi臋cznym od kwietnia 2015 roku (w marcu 2015 by艂o poprawne) ka偶dego miesi膮ca # 8221; CLS # 8221; data przesuwa si臋 kolejny miesi膮c, wi臋c teraz jeste艣my w marcu 2026.

    Nie zosta艂y z pro艣b膮 o usuni臋cie tylko umie艣ci膰 to prawid艂owe. Naprawd臋 my艣l臋, 偶e w tym momencie, jedyne co mog膮 zrozumie膰 to pozwem.

    Dzi臋kuj臋 za Tw贸j czas.

    Mam ca艂膮 dokumentacj臋 i je艣li chcesz mog臋 wys艂a膰 kopie 偶e nakre艣lenie arogancj臋 tego # 8220; podrobiony # 8221; firma.

    Zgadzam si臋 w tym momencie mo偶e po prostu trzeba ich pozwa膰.

    Je艣li masz prawnika NV, dosta膰 si臋 z nimi.

    Je艣li nie # 8217; t, napisz do mnie prywatnie (Jan [at] wattsherring.com) lub skontaktuj si臋 ze mn膮 tutaj i daj mi zna膰, chcesz dla mnie, aby znale藕膰 prawnika w danym stanie, kt贸ry mo偶e pom贸c.

    Witam, mia艂em op艂at臋 karty kredytowej off zg艂aszane do mojego kredytu w roku 2010. W 2011 roku zadzwoni艂em do agencji wierzyciel / kolekcja dokona膰 pewnej kwoty do pe艂nego rozliczenia i mam umow臋 na pi艣mie. Ale z jakiego艣 powodu wierzyciel nadal zg艂osi膰 do mojego kredytu jak za off konta, zero salda nale偶no艣ci. Cytat z listu m贸wi # 8221; Firma XXX zosta艂 upowa偶niony do przyj臋cia kwot臋 XXX XXX daty jako rozliczenia w ca艂o艣ci na wy偶ej wymienione konto # 8221.; Kiedy艣 XXX ukry膰 nazw臋 firmy i informacje.

    Mam zakwestionowane ten b艂膮d i wierzyciel utrzyma膰 aktualizacj膮 op艂aty za off.

    Prosz臋, jak mo偶na sobie radzi膰 z t膮 firm膮.

    Niestety mo偶e si臋 zdarzy膰, 偶e raportowanie jest dok艂adna, poniewa偶 konto zosta艂o op艂ata off. I # 8217; nie jestem pewien, czy s膮 one wyp艂acane raportowania w ca艂o艣ci teraz lub # 8220; rozliczone w ca艂o艣ci za mniej ni偶 pe艂n膮 kwot臋 nale偶nego # 8221 ;.

    Tutaj # 8217; moja sugestia # 8212; dosta膰 si臋 z prawnikiem konsument贸w w danym stanie, kt贸ry rozumie sprawozdawczo艣ci kredytowej. Poka偶 prawnika list, raporty kredytowe, list贸w spor贸w (moja propozycja jest don # 8217; t spor贸w on-line # 8212; sp贸r wy艂膮cznie listem poleconym) i # 8220; wyniki bada艅 # 8221; z agencji kredytowych sprawozdawczo艣ci.

    Je艣li tylko kwestionowane to z wierzycielem, a nast臋pnie # 8217; ll trzeba spojrze膰 na kwestionuj膮c go przez agencje sprawozdawczo艣ci kredytowej (Equifax, Experian i TransUnion) faktycznie wywrze膰 pewn膮 presj臋 na wszystkich, aby rozwi膮za膰 ten problem, je艣li nie jest raportowanie prawid艂owo.

    Mam nadziej臋, 偶e to pomo偶e.

    Je艣li jeste艣 w stanie Alabama zadzwo艅 na 205-879-2447. Je艣li jeste艣 poza Alabama i mo偶e # 8217; t znale藕膰 adwokata w danym stanie, we藕 ze mn膮 i ja # 8217; ll by膰 zadowoleni, aby spr贸bowa膰 wskaza膰 we w艂a艣ciwym kierunku. Po prostu daj mi zna膰, co pa艅stwo w kt贸rym mieszkasz.

    Dzi臋ki za komentarz i przykro, 偶e maj膮 do czynienia z tym # 8230 ;.

    Mia艂em 2 kredyty studenckie, kt贸re zosta艂y pobrane przez Georgia Student Finans贸w tu偶 po moim upad艂o艣ci. Raz wyszed艂 z bankructwa mia艂em konsolidacji wszystkich moich kredyt贸w przez Sallie Mae nie s膮 艣wiadomi, 偶e opu艣ci艂 dwa konta i by艂y sprzedawane do Gruzji Student Finance bez mojej wiedzy. Wi臋c kiedy b臋d臋 odbiera膰 korespondencje od finans贸w Georgia student贸w i innych obs艂uguj膮ce kredytowych chcia艂bym wyrzuci膰 poczt臋; bo my艣la艂em, 偶e to 艣mieci, jak wszystkie moje kredyty mia艂y zosta艂y skonsolidowane z Sallie Mae. Przewijanie do przodu, z powodu tego nieszcz臋艣cia wynika艂o to w 90 dniu p贸藕no p艂aci. Szybko, jak sta艂em si臋 艣wiadomy tego, co si臋 sta艂o Poprosi艂em o wyrozumia艂o艣膰 z Gruzj膮 Student Finans贸w i zosta艂a ona przyznana. Georgia Student Finance poinformowa艂 mnie p贸藕no w miesi膮cu 03/2013 04/2013, ale retroacted moj膮 cierpliwo艣膰 na pokrycie 01/19/13 thru 06/19/13. Na moim raporcie kredytowym maj膮 m贸j stan konta p艂aci uzgodnionych, ale jeszcze i jeszcze mi raportowania 60 90 dni p贸藕no w historii p艂atno艣ci. Sekcja 623 (a) (2) stanu FCRA dostarczyciel danych nak艂ada obowi膮zek poprawiania i aktualizowania informacji. Moja moc wsteczna wyrozumia艂o艣膰 przyni贸s艂 moje aktualne i bie偶膮ce na p艂atno艣ci Dlatego, konto nie jest ju偶 uwa偶ane za zaleg艂e. Zgodnie z 搂 623 (a) (2) Gruzja Student Finance ma na celu dostarczenie aktualnych informacji do biura kredytowe i biura kredytowe na podstawie sekcji 607 (B) ma zg艂osi膰 aktualne informacje na temat mojego raportu kredytowego. Obaj nie uda艂o si臋 wykona膰 jedn膮 z wielu licznych pr贸b, aby je skorygowa膰 t臋 spraw臋.

    Mam urz膮dzone biura kredytowe kopi臋 mojego listu z Gruzji wyrozumia艂o艣膰 Student Finance nadal twierdz膮, 偶e informacje s膮 weryfikowane i dok艂adne. Georgia Student Finance nie usunie zaleg艂ych p艂atno艣ci chocia偶 to by艂o podczas mojej wyrozumia艂o艣ci okresie. Mieszkam w Teksasie iw rozpaczliwej potrzebie FCRA pe艂nomocnika.

    Czy to tylko mnie, ale by艂em pod wra偶eniem, z moc膮 wsteczn膮 wyrozumia艂o艣膰 przynosi rachunku bie偶膮cym i nie jest ju偶 uwa偶ane za zaleg艂e.

    Z g贸ry dzi臋kuj臋

    Kontakt na 205-879-2447 i poprosi膰 o Carolyn. B臋dziemy zadowoleni, aby spojrze膰 na swoje dokumenty (litery spor贸w, wyrozumia艂o艣膰 Umowy, wyniki bada艅 itp) i albo mo偶emy Ci pom贸c tutaj lub pracowa膰 z jednym z naszych prawnik贸w Texas.

    Je艣li chodzi o Twoje pytania / sytuacji, wiem, 偶e to jest frustruj膮ce. Je艣li wyrozumia艂o艣膰 dzia艂a wstecz i pokazuje, 偶e nie winien za te miesi膮ce (jako zobowi膮zania zosta艂y pog艂臋biany w p贸藕niejszym czasie) to my艣l臋, 偶e masz racj臋, 偶e raportu kredytowego powinny zosta膰 skorygowane.

    Niech # 8217; s zobaczy膰, jakie dokumenty m贸wi膮, a potem mo偶e pom贸c zrozumie膰 swoje mo偶liwo艣ci i / lub dosta膰 si臋 do rzecznika Texas.

    My Macy # 8217; s rachunek spowodowany by艂 26 listopada Zap艂aci艂em go w ca艂o艣ci przez 22 listopada 24 listopada Dosta艂em zawiadomienie od kolektora powiedzia艂, 偶e jej nie zap艂aci艂. Czy mog臋 pozwa膰 Macy # 8217; s za fa艂szywe oskar偶enia?

    Je艣li zap艂aci艂 w ca艂o艣ci i masz kolektor m贸wi膮c nadal go winni, uwa偶am wspomnie膰, 偶e do kolektora zap艂aconej go listopada 22. Normalnie b臋d膮 przeprasza膰 i nie przeszkadza ponownie.

    Je艣li s膮 one raportowania w raporcie kredytowym, b臋d膮 one normalnie wzi膮膰 to wy艂膮czy膰.

    Istnieje wiele szczeg贸艂贸w Musieliby艣my wiedzie膰 (w tym, je艣li mieszkasz w Alabamie), ale powy偶sze og贸lne my艣li mog膮 Ci zacz膮膰.

    Je艣li nie mieszkasz w Alabamie i chcesz konkretne porady dla danej sytuacji, zadzwo艅 na 205-879-2447.

    Mam kilka pyta艅 dotycz膮cych nieprawid艂owego zg艂oszenia po rozdziale 7 absolutorium. Experian pokazuje 90 dni p贸藕no i stan kolekcja pocz膮wszy od daty zg艂oszenia upad艂o艣ci kwietnia 2016 mimo i偶 nigdy nie by艂em p贸藕no przed bankructwa. I zakwestionowa艂 t臋 informacj臋 i Experian poprawione wszystkich moich kont z wyj膮tkiem jednego. Wyci膮gn膮艂em nowego raportu kredytowego 2 dni temu i b艂臋dne raportowanie jest z powrotem w moim raporcie. Zauwa偶y艂em r贸wnie偶 90-dniow膮 p贸藕ne zg艂aszanie si臋 w grudniu 2016 roku, cho膰 rachunek zosta艂 zwolniony we wrze艣niu 16. Mam pytanie mam wys艂a膰 kolejne pismo sp贸r Experian lub mam spraw臋 teraz? Moje drugie pytanie jest mo偶liwe TRANSUNION raport rachunki wliczone w upad艂o艣ci jako uw艂aczaj膮cy je艣li nie by艂y one obra藕liwe lub dopiero od daty zg艂oszenia upad艂o艣ci? I to zakwestionowane przez 30 dni bez odpowiedzi. Wreszcie, Equifax ponownie zg艂osi艂 konto zawarte w upad艂o艣ci z grudnia 2016 r daty i statusu otwarte konto z tego samego wierzyciela, kt贸ry zg艂asza nieprawid艂ow膮 30 dzie艅 p贸藕no z Experian, 偶e wcze艣niej zakwestionowane. To spowodowa艂o m贸j raport kredytowej Equifax spadek o 10 punkt贸w. Czy mog臋 pozwa膰 Equifax i wierzyciela do tego?

    By膰 mo偶e w stanie pozwa膰 # 8212; Niedawno obs艂ugiwane podobny przypadek.

    Wszystko obraca si臋 na dok艂adnym raportowania i jak sp贸r zosta艂 sformu艂owany. Niekiedy biura rozwi膮za膰 ten problem, ale potem # 8220; re-wk艂adk膮 # 8221; fa艂szywe informacje. Niekt贸re przepisy szczeg贸lne o spowoduje, 偶e pod FCRA (ustawa Fair Credit Reporting).

    Mo偶na zadzwoni膰 pod 205-879-2447 i porozmawia膰 z Randi # 8212; ona mo偶e uzyska膰 informacje, a potem mo偶emy rozmawia膰.

    Mia艂em 5 studia kredyt贸w studenckich, 偶e m贸j tata zap艂acona w ca艂o艣ci w pa藕dzierniku 2006 # 8211; ponad dziesi臋膰 lat temu. W艂a艣nie u艣wiadomi艂em sobie, 偶e w tym roku Sallie Mae, teraz Navient, wymienione wszystkie pi臋膰 tych rachunk贸w na m贸j kredyt w marcu 2012 roku 120 dni zaleg艂o艣ci w p艂atno艣ciach w latach 2011 i 2012. S膮 to rachunki, kt贸re zosta艂y zap艂acone w ca艂o艣ci na prawie 6 lat w tym czasie zosta艂y one wprowadzone na moim koncie. I skontaktowali艣my Sallie Mae / Navient przez telefon i poczt臋. Wys艂a艂em formalny sp贸r do biura kredytowe, aby usun膮膰 informacje, ale oni odpowiedzieli, 偶e wierzyciel zatwierdzone d艂ug贸w, co jest niemo偶liwe, poniewa偶 zosta艂y one wyp艂acone od roku 2006. Nawet gdybym by艂 przeterminowane w dowolnym momencie 偶ycia te po偶yczki, kt贸re mia艂y miejsce ponad 10 lat temu. I wni贸s艂 skarg臋 do CFPB zesz艂ym tygodniu. Chc臋 ubiega膰 si臋 o po偶yczk臋 w moim domu, aby zap艂aci膰 bie偶膮ce (Otwarte) student po偶yczki w wysoko艣ci ponad $ 30k na 6,9% odsetek. M贸g艂bym dosta膰 kredyt na moim domu na znacznie ni偶sze oprocentowanie, ale m贸j kredyt jest uszkodzony przez 5 uw艂aczaj膮ce kont. Mo偶na prosz臋 sugerowa膰 pe艂nomocnictwa w Tennessee, kto mo偶e mi pom贸c?

    Skontaktowa膰 si臋 z mojego biura na 205-879-2447 i poprosi膰 o rozmow臋 z Randi. Ona mo偶e pom贸c uzyska膰 informacje, a potem mo偶emy rozmawia膰. Masz kilka opcji dla Ciebie.

    W grudniu 2016 roku moja matka-inlaw by艂 wizyty z Niemiec uda艂a si臋 do ER, Shbe mia艂 ubezpieczenie podr贸偶ne i rachunek m贸wiono do zap艂acenia przez nich. rok p贸藕niej jako艣 umie艣ci膰 jej rachunek na moj膮 偶on臋 SSN i 鈥嬧媤ys艂a艂 go do colletions moja 偶ona nie podpisywa膰 偶adnych dokument贸w lub da膰 im jej SSN, wierz臋, dostali go thru swojego lekarza, kt贸ry r贸wnie偶 znajduje si臋 w szpitalu. D艂ug zosta艂 zg艂oszony nale偶膮ce do innej nazwy ni偶 mojej 偶ony, ale to nie powstrzyma艂o ich od umieszczenia go na moim raporcie 偶ony Kredytowej. Nigdy r贸wnie偶 nie otrzymali艣my i zbieranie zauwa偶y艂em tego. jak masz fa艂szywe alias od ciebie kredyt. Czy istnieje co艣, co mo偶emy zrobi膰 na ten temat, poniewa偶 na jednym rachunku mia艂y by膰 pokrywane przez ubezpieczenie podr贸偶y i drugi fa艂szywie do艂膮czy艂a do mojej 偶ony SSN? 呕yjemy w Teksasie

    呕e # 8217; s szalony, ale niestety to si臋 zdarza.

    1. Mo偶na dosta膰 si臋 z prawnikiem Texas pom贸c.

    2. Mo偶na wys艂a膰 list sporu do kolekcji agencji i szpitala wyja艣niaj膮cy to nie jest twoja 偶ona # 8217; s odpowiedzialno艣膰, 偶e nie zgadza si臋 p艂aci膰 ten, itd. Wyja艣nij, o ubezpieczenie podr贸偶ne.

    3. Sp贸r ten z agencji kredytowych sprawozdawczo艣ci # 8212; skopiuj kolektora # 8212; i wyja艣ni膰 im, jak r贸wnie偶.

    Tutaj # 8217; s Konkluzja # 8212; to odpadnie od swojej 偶ony # 8217; s konto lub ona powinna by膰 w stanie pozwa膰 dosta膰 odszkodowania pieni膮dze i to od niej raporty.

    Pobyt w tej sprawie i powinien wyj艣膰 w dobrej kondycji.

    Mam p艂atne ECMC za $ 258 z powrotem w 2014. I op艂aci艂o m贸j Salle Mae, wi臋c pomy艣la艂em w 2006 roku w 2013 Salle Mae powiedzia艂 mi winien $ 117 i wys艂a艂 mnie 2 lata w kupon贸w p艂atniczych. Zadzwoni艂em wiele czasu i mo偶e uzyska膰 odpowied藕. Salle Mae nast臋pnie # 8220; op艂ata off # 8221; $ 258 i wys艂a艂 mnie do zbior贸w ECMC. Sko艅czy艂em czynienia z tymi idiotami i zap艂aci艂 $ 258 w roku 2014. Pisa艂em do ECMC prosz臋 zaktualizowa膰 sw贸j raport kredytowy do # 8220; # 8221 ;, p艂atne zamiast ich wystawianie mojego raportu kredytowego jako # 8220; nie zap艂aci膰 # 8221 ;. Po prostu wyci膮gn膮艂 sw贸j raport na 8/4 i teraz poinformowa艂 mnie jako 120 dni pod koniec lipca 2017 roku czuj臋, 偶e to wszystko jest w odwecie Mam nawet pismo informuj膮ce # 8220; zap艂acona w ca艂o艣ci # 8221; ISN # 8217; t to nielegalne?

    Tak brzmi 藕le ze mn膮.

    Chcia艂bym powa偶nie patrze膰 na pozwania ich pod FDCPA (ustawy Fair Praktyk Windykacji) je偶eli ECMC jest komornik.

    Nawet je艣li nie komornik, mo偶na wys艂a膰 sporu za po艣rednictwem agencji kredytowych sprawozdawczo艣ci (Equifax, Experian i TransUnion). Kiedy ECMC m贸wi im, aby nie pokaza膰 go jako zap艂aty, obejrzysz pozywa pod FCRA.

    Nie trzeba pogodzi膰 si臋 z tym braku rozs膮dku.

    Je艣li jeste艣 w stanie Alabama, zadzwo艅 do nas w bardzo ha艂a艣liwie na 205-879-2447. Je艣li mieszkasz poza Alabama, dosta膰 z dobrym do艣wiadczonego prawnika ochrony konsument贸w w danym stanie i mog膮 pom贸c.

    Trzeba by艂o to rozwi膮zane szybko # 8212; to jest 艣mieszne, aby mie膰 do czynienia z tym.


    15 Kodeksu Stan贸w Zjednoczonych 搂 1681s-2 - Obowi膮zki Furnishers informacji agencjom analiz konsumenckich

    (Pub. L. 90-321 tytu艂 VI, 搂 623, dodany Pub. L. 104-208, Div. A tytu艂 II 搂 2413 (a), (2), 30 wrze艣nia 1996, 110 Stat. . 300-447; zmienione Pub L. 108-159 tytu艂 I, 搂 154 (a), tytu艂 II, 搂 217 (A) Nazwa III 搂搂 312 (A) - (e) (1), 314 ( b) tytu艂owy IV, 搂 412 (a), 04 grudnia 2003, 117 Stat 1966, 1986, 1989-1993, 1995, 2002,... Pub L. 111-203 tytu艂 X 搂 1.088 (a), ( 2), (D), (11), 21 lipiec 2010, 124 Stat. 2087, 2090.)

    Jest to lista cz臋艣ci w Kodeksie Przepis贸w Federalnych, dla kt贸rych ta sekcja Kod USA przewiduje w艂adz臋 stanowienia prawa.

    Nie gwarantuje si臋 dok艂adne lub na bie偶膮co, chocia偶 robimy od艣wie偶a膰 co tydzie艅 bazy danych. Inne ograniczenia dotycz膮ce dok艂adno艣ci s膮 opisane na stronie GPO.

    12 CFR - Banki i Bankowo艣膰

    12 CFR Part 30 - standardy bezpiecze艅stwa i stabilno艣ci

    12 CFR Cz臋艣膰 208 - Sk艂ad STATE Instytucje W SYSTEMIE Rezerw Federalnych (ROZPORZ膭DZENIE H)

    12 CFR Cz臋艣膰 211 - Mi臋dzynarodowy BANKOWEGO Operacje (ROZPORZ膭DZENIE K)

    12 CFR Cz臋艣膰 222 - FAIR informacji kredytowej (ROZPORZ膭DZENIE V)

    12 CFR Cz臋艣膰 225 - Dni Holding贸w i zmiana bank kontroli (regulacja Y)

    12 CFR Part 364 - norm bezpiecze艅stwa i stabilno艣ci

    12 CFR Part 570 - bezpiecze艅stwo i stabilno艣膰 WYTYCZNE i procedury zgodno艣ci

    12 CFR Part 1022 - zadowalaj膮cy informacji kredytowej (ROZPORZ膭DZENIE V)

    14 CFR Part 374 - wdro偶enie ustawy ochrony kredytowej konsument贸w w odniesieniu do przewo藕nik贸w lotniczych i zagranicznych przewo藕nik贸w lotniczych

    16 CFR Part 602 - rzetelnego i jasnego transakcji kredytowych ACT OF 2003

    16 CFR Part 698 - FORMY MODEL oraz ujawnie艅

    LII nie ma kontroli nad i nie popiera 偶adnego zewn臋trznego stron臋 internetow膮, kt贸ra zawiera linki do lub odniesienia LII.